کد خبر: ۷۰۰۹۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۰۹ مرداد ۱۳۹۱
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به جلسه دیشب مجلس و دولت گفت: در این جلسه اغلب نمایندگان دولت به ارائه کارهای صورت گرفته در حوزه "هدفمند سازی یارانه ها" و" مسکن مهر" پرداختند.

مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس با اشاره جلسه مشترک دولت و مجلس که شب گذشته در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: در جلسه دیروز مجلس و دولت که با حضور اغلب نمایندگان برگزار شد، عمدتا نمایندگان دولت به ارائه گزارش کارهای انجام شده به خصوص درحوزه اقتصادی پرداختند.

وی افزود: از بین نمایندگان به غیر از آقای لاریجانی تنها یک نماینده صحبت کرد و پس از آن اقای مرادی،معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی درباره طرح هدفمندی یارانه ها و کارهایی که تاکنون در این خصوص انجام شده است، صحبت کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای نیکزاد وزیر مسکن و شهرسازی نیز به ارائه توضیحاتی درباره بحث اجرای مسکن مهر و طرح های آن پرداختند.

رحماندوست با اشاره به سخنان رییس جمهور گفت: درباره بحث تحریم ها آقای احمدی نژاد این اطمینان را به ما دادند که به هیچ عنوان این قضیه در بحث اقتصادی تاثیری نداشته است.

وی افزود: تبدیل اموال غیر ضروری به نقدینگی لازم برای تکمیل طرح های نیمه تمام و همچنین ضرورت صرفه جویی اقتصادی از دیگر محورهای صحبت رییس جمهور در این جلسه بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صحبت های رییس مجلس شورای اسلامی نیز بر ضرورت همکاری هرچه بیشتر دولت و مجلس متمرکز بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها