کد خبر: ۷۰۵۱۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
به گزارش خبرنگار انتظامي فارس به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ عليرضا محرابي ضمن اشاره به دستگيري يکي از اراذل و اوباش سطح يک توسط ماموران پايگاه سوم پليس امنيت، از جزييات پرونده اين شرور که اقدام به سرقت نيز کرده بود، سخن گفت.

اين مقام انتظامي گفت: چندي پيش يکي از اراذل و اوباش سطح يک شهر تهران به نام معين اقدام به سرقت از يک منزل در خيابان نظام مي کند که با پيگيري ماموران کلانتري محل مشخص مي شود سرقت از سوي اين شرور بوده که مراتب پس از تکميل به دادسراي ناحيه 7 ارجاع و در دادنامه غيابي اين متهم به تحمل 2 سال حبس و 74 ضربه شلاق تعزيري و همچنين باز پس دادن اموال مسروقه محکوم مي شود.

وي افزود: از آنجا که اين متهم به يکي ديگر از شهرها گريخته بود، بررسي ها و تحقيقات براي يافتن پناهگاه وي آغاز و پس از هماهنگي هاي انجام شده با ماموران آگاهي و پليس امنيت شهرستان هاي اطراف تهران مشخص شد که اين سارق شرور مدتي پيش به تهران بازگشته و در خفا زندگي مي کند.

محرابي عنوان داشت: متعاقب آن ماموران پايگاه سوم اين يگان ماموريت يافتند که محل اختفا و پاتوق هاي وي را شناسايي کرده و اين متهم را بازداشت کنند که بر همين اساس ماموران اقدامات خود را آغاز و توانستند ظرف مدت دو روز محل اختفاي متهم را شناسايي کنند.

رئيس پليس امنيت عمومي پايتخت تصريح کرد: پس از هماهنگي با مقام قضايي و کسب مجوز ورود به منزل، عصر روز گذشته ماموران پايگاه سوم پليس امنيت عمومي تهران بزرگ با همکاري ماموران يگان امداد، در عملياتي غافلگيرانه اين متهم را در منزلش بازداشت کرده و پس از انجام تحقيقات و اعتراف متهم به جرايم انجام شده وي را براي انجام حکم قانوني به دادياري شعبه دوم اجراي احکام کيفري ناحيه 7 معرفي کردند.

هنگام دستگيري متهم سعي داشت با استفاده از سلاح سرد به ماموران حمله کند که با سرعت عمل ماموران و انجام فنون رزمي موفق به اين کار نشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها