کد خبر: ۷۱۲۶۸
زمان انتشار: ۱۶:۱۳     ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
کتاب «شب شاعران بیدل» که گزارش کامل مراسم شب شعر سال 1389 است در آستانه ولادت با سعادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام منتشر شد.
khamenei.ir نوشت،کتاب «شب شاعران بیدل» در آستانه ولادت با سعادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام منتشر شد. این کتاب گزارش کامل مراسم شب شعر سال ۱۳۸۹ در حضور حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است و برای اولین بار سخنان منتشرنشده معظم‌له در این دیدار را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

مهمترین محورهای بیانات مطرح‌شده عبارتند از: ظهور سبک جدید شعری در سال‌های اخیر، اهمیت و جایگاه شعر برای کشور، توصیه‌های رهبر انقلاب به شاعران و نظر ایشان درباره برخی از شاعران پیشکسوت مانند استاد قهرمان، فروغ فرخزاد، صاحبکار، شفیعی‌کدکنی و ...

این کتاب در ۱۲۸ صفحه علاوه بر بیانات معظم‌له، شامل متن کامل اشعار خوانده‌شده، متن گفتگوی شاعران با رهبر انقلاب اسلامی در خصوص اشعارشان، بیوگرافی شاعران و تصاویر این دیدار می‌باشد. فیلم کامل این دیدار نیز به کتاب ضمیمه شده است.

حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از نخستین سال رهبری خود همه ساله یکی از شب‌های مقارن با پانزدهم ماه مبارک رمضان را که مصادف با میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام است را به دیدار با شاعران متعهد و متعلق به انقلاب اسلامی اختصاص داده‌‌اند. و این کتاب که از سوی انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است؛ گزارش کاملی از دیدار ۱۴ رمضان ۱۴۳۱ (۳شهریور ۱۳۸۹) است.

علاقه مندان برای تهیه کتاب می‌تو‌انند با شماره تلفن‌های ۶۶۴۸۳۶۹۵ - ۶۶۴۰۵۱۰۰ - ‌۶۶۴۱۰۶۴۹ -۰۲۱ تماس حاصل نمایند و یا به نشانی پست الکترونیک book@khamenei.ir پیام ارسال نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها