کد خبر: ۷۱۸۵۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
ملوان در دومین هفته پیاپی با شکست دادن صدرنشین به حریفان آماده باش داد و خود را به همراه سپاهان به صدر اضافه کرد و در ضمن اولین پیروزی خانگی خود را کسب نمود.
سايت گل-دوشنبه شانزدهم امرداد ماه نود و یک
ملوان:گل دقیقه 52 جلال رافخایی (پنالتی)- 0 فجر
هفته چهارم لیگ برتر-دوره دوازدهم.جام خلیج پارس.
ورزشگاه تختی انزلی- تماشاکر: هشت هزار نفر.
داور:بابک وسیله بر- کمک داوران: محمدرضا منصوری علی میرزابیگی.
کارت زرد:علی رضا لطیفی دقیقه 16 و مجتبی ترشیز دقیقه 22،بابک لطیفی دقیقه 42(فجر) و حسین بادامکی دقیقه 50 (ملوان)
ملوان:سرگی باشینکو،علی رضا رمضانی،سیامک کوروشی،احمد آهی،بابک پورغلامی،مازیار زارع،پژمان نوری،سعید یوسف زاده،حسین بادامکی( از دقیقه 67 محمد هادی یعقوبی)،پویا نزهتی( از دقیقه 90 محمد حیدری)،جلال رافخایی( از دقیقه 78 مهرداد اولادی).


سرمربی: فرهاد پورغلامی.
فجر شیراز:
وحید شیخ ویسی،سعید غزل فتلی،علی رضا رمضانی،دیگو ماکسیمو،رضا حقیقی،مجتبی ترشیز(از دقیقه 65 حمید جوکار)،علی رضا جلیلی،محمد آفند،حسین خسروی(از دقیقه 63 محمدرضا حسینی)،عباس محمد رضایی، بابک لطیفی( از دقیقه 73 هادی ایمانی).
سرمربی:
محمود یاوری.
شرح بازی:
ملوان و فجر صدر نشینان هفته های نخستین لیک برتر در شامگاه بندر به مصاف هم رفتند تا فجر بر صدر نشینی اش استمرار بخشد و ملوان با غلبه بر یکی دیگر از بالا نشینان خود را به صدر برساند.ملوانان جواد شیرزاد را بر روی نیمکت نشانده بودند و فجری ها محمد نظری را در کنار خود نداشتند.
بازی با میدان داری ملوانان آغاز شد و خیلی زود توانستند خود را بر حریف تحمیل کنند.حاصل این حملات چند موقعیت خطرناک برای انزلی چی ها بود که با درخشش وحید شیخ ویسی ناکام ماندند. جلال رافخایی در یک صحنه ی تک به تک می توانست دروازه فجر را بگشاید که باز هم شیخ ویسی توپ را تصاحب کرد. در ادامه وقتی فجری ها در مقابل خط آتش ملوانان ناکام ماندند با روی آوردن به خشونت سعی در متوقف کردن بندر نشینان کردند که حاصل آن دریافت سه کارت زرد از سوی داور بود.در هر صورت هر دو تیم با تیجه تساوی راهی رختکن شدند که البته چربش انزلی چی ها بر حریف شیرازی غیر قابل چشم پوشی بود.
نیمه دوم:
این نیمه هم به مانند نیمه نخست باز این ملوانان بودند که مالکیت توپ و زمین را در دست داشتند و خیلی زود توانستند در یک حمله توسط نوری که متعاقب آن اعلام پنالتی بود از حریف پیش بیفتند. پس از گل بازی کمی سرد شد و هرچند که یاوری با سه تعویض تهاجمی سعی کرد کمی نبض بازی را در دست بگیرد اما ملوانان با تجربه تر از این بودند که در برابر حریف کم بیاورند.بازی به گونه ای دنبال شد که گویی از میانه های نیمه همه منتظر بودند تا داور سوت پایان را به ثمر برساند.در این میان آمدن اولادی با انگیزه هم تاثیری برجا نگذاشت.
به هر روی ملوان در دومین هفته پیاپی با شکست داادن صدرنشین به حریفان آماده باش داد و خود را به همراه سپاهان به جمع صدرنشینان اضافه کرد و در ضمن اولین پیروزی خانگی خود را کسب کرد.
شرح گل:
ملوان 1-0 فجر:فرار نوری به سمت محوطه ی جریمه ی فجر با برخورد او با حقیقی منجر شد که بلافاصله داور نقطه ی پنالتی را نشان دادو ضربه پنالتی را رافخایی در جهت حرکت دروازه بان نواخت که حاصلش برتری ملوان بود.
بهترین بازیکن:
وحید شیخ ویسی اگر در نیمه اول درون دروازه ملوان نایستاده بود بدون شک ملوانان با یک برد پرگل به رختکن می رفتند.ویسی در ضربه پنالتی جهت را درست تشخیص داد و فقط یک نوک انگشت کم آورد.
اتفاق ویژه:
داستان لیزر بازی به انزلی هم رسید و در حین ضربه پنالتی به اوج خود رسیده بود.انگار تماشاگران ایران به لیزر درمانی علاقه ی خاصی دارند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها