کد خبر: ۷۲۶۸۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
شماره ۱۴۶ هفته‌نامه خبری ـ تحلیلی پنجره با پرداختن به موضوعاتی چون "سال‌ها تنهایی" پرونده‌ای به مناسبت در گذشت سیدمحمود گلابدره‌ای و روز جهانی قدس و کارکردهای آن در جهان اسلام منتشر شد.

فارس، هفته‌نامه پنجره در شماره صدو چهل و ششم خود طی گزارشی با عنوان "المپیک و برخاستن ایران " به موضوع شکوفایی استعداد ایرانی در آوردگاه جهانی پرداخته است.

تیتر یک هفته‌نامه پنجره "سال‌ها تنهایی" به پرونده‌ای به مناسبت درگذشت سیدمحمود گلابدره‌ای خالق لحظه‌های انقلاب اختصاص دارد.

همچنین در شماره 146 نشریه پنجره گفت‌وگوهایی با محمدعلی رضایی اصفهانی، محمدجواد اسکندرلو، علی خلیلی و حسین سالواتوره و یادداشت‌هایی از محسن الویری، محمود الزهار، سیدمجید پورطباطبایی، جواد محدثی، حیدر رحیم‌پور ازغدی، محمدحسین جعفریان، سید محمدرضا آقامیری، سیدمحمد سادات‌اخوی، سیداحمد نادمی، محمدحسین محمدی، مهدی رستم‌نژاد، حسن رضایی، مرتضی کریمی‌نیا، محمدحسین بدری، محمدصادق شهبازی، امید مهدی‌نژاد و سیدمحمد روحانی منتشر شده است.

پرداختن به موضوعاتی همچون روز جهانی قدس و کارکردهایش در جهان اسلام، نقد و بررسی قرآن‌پژوهی مستشرقان، مطالبات دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب، هشت لحظه سیاسی تاریخ المپیک، رسوایی همراهی عوامل ایرانی با سریال عمر فاروق و حاشیه‌نگاری از دیدار شاعران با مقام معظم رهبری از دیگر موضوعات مهمی است که در این شماره پنجره به آن پرداخته شده است.

همچنین شماره 146 به یک برنامه طنز تلویزیون مصر که باعث نفرت از رژیم صهیونیستی شده پرداخته شده است.

"دانشجو مؤذن جامعه است" میزگردی با موضوع مطالبات دانشجویی است که در این شماره هفته‌نامه پنجره منتشر شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها