کد خبر: ۷۲۷۶۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
عضو هیئت نظارت بر عملکرد نمایندگان مجلس، با اشاره به زمان برگزاری اولین جلسه این هیئت، به بیان اولین اقدامات هیئت نظارت پرداخت.
سید محمد حسین میرمحمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو ، با اشاره به اولین اقدامات هیئت نظارت بر عملکرد نمایندگان گفت: این هیئت تا کنون فعالیتی نداشته و برای مشخص شدن زمان اولویت ها و نحوه انجام نظارت، اواسط این هفته جلسه ای برگزار خواهد کرد.

عضو هیئت نظارت بر عملکرد نمایندگان با بيان اینکه تا کنون جلسه این هیئت برگزار نشده است، خاطرنشان کرد: جلسه این هفته نیز با حضور تمامی اعضای این هیئت برگزار مي شود.

لازم به ذكر است، در جلسه سه شنبه مجلس، از مجموع 245 رأی ماخوذه، ‌موسی غضنفرآبادی، نماینده مردم بم با 201 رأی؛ اسداللهی، نماینده تربت‌جام با 166 رأی؛ روح‌الله حسینیان، نماینده تهران با 164 رأی؛ عزیز اکبریان با 164 رأی؛ عوض حیدرپور، نماینده شهرضا با 149 راي و سید محمدحسین میرمحمدی، نماینده گلپایگان با 141 رأی به عنوان شش عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان انتخاب شدند.

همچنین حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن‌ ابوترابی‌فرد، نایب رئیس اول مجلس از سوی هیئت رئیسه به عنوان عضو دیگر هیئت نظارت انتخاب شد.

بر اساس قانون نظارت بر نمايندگان مجلس، در ابتداي هر دوره مجلس، هيئت هفت نفره به عنوان نمايندگان ناظر، بر رفتار و عملكرد همه نمايندگان نظارت خواهند داشت.

قانون نظارت بر عملكرد نمايندگان در مجلس هشتم تصويب شد كه براي اولين بار در مجلس نهم اجرايي مي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها