کد خبر: ۷۲۸۴۷
زمان انتشار: ۱۶:۵۶     ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
این روزها شهر شیراز برای استقبال از امید نوروزی قهرمان طلایی کشتی فرنگی المپیک آماده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، این روزها محدوده دروازه کازرون  شیراز محل زندگی امید نوروزی با انبوهی از عکس های این مدال آورالمپیکی آراسته شده که مردم به خاطر علاقه به این قهرمان آنها را نصب کرده اند.

در ورودی کوچه محل زندگی مدال آور کشتی فرنگی نیزعلاوه برنصب پوستری بزرگ ازامید نوروزی پرچم ها و دست نوشته های مختلف نصب شده که مردم برای نشان دادن شادی خود از قهرمانی نوروزی نصب کرده اند.

علاوه براین در بیشتر مناطق شیراز نیز بنرها وپوستر های ازامید نوروزی نصب شده که نشان ازعلاقه مردم به قهرمان المپیکی شهرشان دارد.

درشب قهرمانی امید نوروزی نیز مردم شهر شیراز علاقه خود به این ورزشکار رابا جمع شدن در مقابل منزل پدری نوروزی نشان دادند به صورتی که تا پاسی از شب پیر وجوانان ، زن ومرد در خیابانهای شهر جشن قهرمانی برپا کرده بودند.

رئیس هیئت کشتی شیرازدر خصوص مراسم استقبال از امید نوروزی به خبرنگار مهرگفت: امید نوروزی یکشنبه ساعت 15به شیراز باز می گردد که استاندار، فرماندار، شهردار، اعضای شورا شهر، مسئولان ورزش وجوانان و سایر مسئولان استانی قول حضور در فرودگاه شهید دستغیب برای استقبال از این مدال آور طلایی کشتی فرنگی را داده اند.

مهدی شایق ادامه داد: با توجه به علاقمندی مردم شیراز به امید نوروزی پیش بینی می شوداستقبال شدید از سوی شهروندان صورت گیرد که در همین راستا در میدان ولیعصر نیز مراسم استقبال مردمی برپا می شود.

وی اضافه کرد: بعد ازبرگزاری مراسم استقبال در میدان ولیعصر، امید نوروزی به گلزار شهدای گمنام شیراز می رود تا با آرمان های شهدای جنگ تجدید میثاق کند وسپس به ورزشگاه آیت الله دستغیب می رود که در این مکان نیز مراسمی با حضور مسئولان استانی برپا می گردد.

مسئولان استانی در مراسم استقبال از امید نوروزی حضور یابند

با توجه به کار بزرگی که نوروزی برای استان انجام داد وشاید تا سالهای آینده هیچ فردی نتواند برای بار دوم مدال طلایی المپیک را برای فارس به ارمغان بیاورد جا دارد در کنار شهروندان شهر مسئولان استانی نیزدرفرودگاه به استقبال این مدال آور المپیکی شهرشیراز آیند تا خستگی سفراز تن نوروزی بیرون آید و بداند که همه ارزش کار بزرگ اورا درک می کنند.

رئیس هیئت کشتی فارس درهمین راستا گفت: امید نوروزی برای قهرمانی در المپیک از تمام توان و انرژی خود استفاده کرد ودر کنارآن مردم نیز برای قهرمانی نوروزی دعا می کردند.

زین العابدین عرب اظهار داشت: شهروندان شیرازی به طور حتم مراسم استقبال با شکوهی را یرای امید نوروزی برپا می کنند که درخور یک قهرمان المپیکی باشد.

وی سپس خواستار حضور مسئولان استانی در فرودگاه شهید دستغیب شیراز شد و بیان داشت: اکنون شرایط فرق کرده و نوروزی با کسب مدال المپیک مسئولیت بیشتری رابردوش داردازاین رومسئولان استانی با حضوردر مراسم استقبال می توانند باعث دلگرمی امید نوروزی و ورزش استان شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها