کد خبر: ۷۲۹۸۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۲۲ مرداد ۱۳۹۱

سایت گل- ژوزه مورینیو در اردوی تابستانی تیمش به آمریکا، سوژه شماره یک رسانه های خبری بود. اودر آخرین گفتگویش در آمریکا، با وبسایت باشگاه رئال مادرید به گفتگو پرداخت و درصحبتهایی گفت:« در هر بازی می جنگیم و برای کسب تمام جامها، با تمام توانی که داریم مبارزه می کنیم. بیش از نمی توان قول داد، چون فاکتورهایی هم در میان است که قابل کنترل نیست. این ورزش است و همیشه هم یک بازی خواهد بود و بازیها همیشه غیرقابل پیش بینی هستند. این غیرقابل پیش بینی بودن مرا تحریک می کند تااین فاکتور را تا حد امکان کم کنم تا رئال بتواند به بیشترین تعداد ممکن جامها دست یابد. اتفاقی که شاید اخیرا زیاد رخ نداده.ما می خواهیم دوباره به کسب جامها ادامه دهیم و به میدان سیبلس (محل برگزاری جشن های قهرمانی رئال در شهر مادرید) بازگردیم. این بهترین پایان فصلی است که می تواند درانتظار ما باشد.»

سرمربی رئال در ادامه به آنالیز تمام بازیهای تیمش در اردوی تابستانی آمریکا پرداخت :« کار ما هنوز تمام نشده ولی تا به اینجا خوب بودیم. الان کارمان را با رویارویی با حریفی کاملا متفاوت به پایان می بریم، سلتیک، حریفی از فوتبال بریتانیا. ما خیلی خوب کار می کنیم.بار دیگر تمام قطعات ماشین را درکنار هم می چینیم  ؛ قطعاتی که تا به اینجا خیلی خوب کار کرده اند و الان تلاش می کنیم تا درجه ثبات و اعتماد را بالا ببریم. ما به بهترین نحو ممکن خودمان را آماده می کنیم تا شروع خوبی داشته باشیم.»

آقای خاص درادامه به این نکته اشاره کرد که بعد از دوسال حضور در رئال همه چیز برایش آسان تر شده است:«زمانی که افراد تو را می شناسند و اوضاع کادر مدیریتی خوب است، این به منزله کمک بزرگی به تو است. بازیکنان تیم ممکن است مدتها درکنار هم باشند ولی تعادل و میل به همکاری مشترک در میان آنها نباشد و این مشکل بزرگی برای ساخت یک تیم است. بازیکنان ما خوب هستند. چه از نظر شخصی و چه از نظر فوتبالی همدیگر را خوب می شناسیم. بازیکنان سبک کاری من را می شناسند و با ایده های من آشنا هستند و من هم خوب آنها رامی شناسم. اینها بازیکنان با کیفیتی هستند ؛ البته مشکلات کوچک همیشه وجود دارند. ما بعد از رشد و پیشرفت در دو سال اخیر و کسب عناوین قهرمانی انگیزه های زیادی برای شروع سال سوم داریم. سال گذشته مهمتر از دو سال پیش بود. الان اینجا هستیم و حیف است که بازیهای ملی، در هفته آینده و قبل از شروع فصل جدید، کار را برای ما سخت و پیچیده می کنند.برنامه بازیها به همین ترتیب است. از چند ماه پیش از این برنامه ها مطلع بودیم و تلاش کردیم تا اردوی پیش فصل را به نحو متعادلی برنامه ریزی کنیم تا بازیکنان بتواند کار را نه در اوج، ولی در شرایط مناسبی شروع کنند.»

مورینیو درمورد برد قاطعانه مقابل میلان گفت:« نتیجه فوق العاده بود ولی پایه ای و اساسی نیست. نکته اساسی این است که ما خوب بازی کردیم و در سطحی بودیم که بارها در فصل گذشته به نمایش گذاشته بودیم. اینها فاکتورهای کوچکی است که به افزایش اعتماد به نفس تیم برمی گردد.در نیمه اول، مقابل تیمی بازی کردیم که خیلی بازی را بسته بود و کاملا تدافعی و روبه عقب بازی می کرد و ما را مجبور کرد تا بیشتر از همیشه به جریان بازی فکر کنیم. این خیلی وقتها دررویارویی با تیمهایی که بازی را بیشتر از ما، می بندند،رخ می دهد.»

مورینیو در بخش پایانی صحبتهایش حضور فلورنتینو پرس در تور تابستانی را تحسین کرد و گفت:« رئیس باشگاه از من پرسید که چرا همیشه دوست داری که به آمریکا بیایی و بعد از آمدن به اینجا، دیگر این سوال را از من نپرسید. این بار او با ما به آمریکا آمد و ما از حضور او واقعا خوشحالیم.او دیگر از من نخواهد پرسید که چرا به آمریکایی می آیید.چون او هم کاملا  از شرایط راضی است. به جز فیلادلفیا، ما با تمام شرایط در شهرهای مختلف آشنا بودیم.شرایط آب و هوایی برای کار کردن عالی است ، سازماندهی فوق العاده است. بازیهای دوستانه خوبی داشتیم. ورزشگاه ها و تماشاگران پرانگیزه هستند. ما برای رئال در بازار خیلی مهمی تبلیغ کردیم ؛ آن هم در کشوری که فوتبال ورزش اصلی نیست و فکر می کنم که از نظر اقتصادی هم ،شرایط برای باشگاه خیلی خوب است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها