کد خبر: ۷۳۷۵۱
زمان انتشار: ۱۶:۰۸     ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
نمایندگان مجلس طرحی را در کمیسیون برنامه و بودجه به تصویب رساندن که بر اساس آن بودجه 157 نهاد غیر دولتی از قانون بودجه سال آینده کشور حذف می شود و این نهاد ها از لایحه بودجه ردیف اعتبار نخواهند داشت.
بولتن نیوز، غلامرضا کاتب سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس با تایید این خبر گفت: بر اساس لایحه بودجه کل کشور، 157 نهاد غیر دولتی در قالب جدول 12 لایحه بودجه از دولت اعتبار دریافت می کردند که همین مسئله یک نوع بی انضباتی مالی در دستگاه های دولتی ایجاد می کرد.



وی افزود : مسئله دریافت بودجه این نهاد ها مورد اعتراض نمایندگان واقع شد و طرح حذف این اعتبارات از لایحه بودجه کل کشور در مجلس تصویب شد.

نماینده گرمسار افزود: کمیسیون برنامه و بودجه این طرح را تصویب کرد و چنانچه طرح مذکور در صحن مجلس مصوب شود جدول 12 لایحه بودجه سال 92 از لایحه بودجه این سال حذف می شود و دیگر دولت اعتباری برای اختصاص به این نهاد ها نخواهد داشت.




کاتب گفت: چنانچه دولت بخواهد اعتباری برای این نهاد ها اختصاص دهد، باید با پیشنهاد معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری و تصویب هیئت وزیران باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها