کد خبر: ۷۴۰۳۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۲۶ مرداد ۱۳۹۱

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، در حملات پراکنده امروز در عراق، دستکم 8 تن کشته و بیش از 50 نفر زخمی شدند.

به گفته منابع آگاه امنیتی، 6 خودروی بمب‌گذاری شده در بغداد و شمال این شهر منفجر شد.

یک افسر پلیس در «کرکوک» واقع در 240 کیلومتری شمال بغداد گفت که 4 خودروی بمب‌گذاری شده در این شهر منفجر شد که طی آن یک شهروند عراقی کشته و 20 نفر زخمی شدند که در میان آنها تعدادی نیروی امنیتی نیز به چشم می‌خورند.

«کریم ولی» یکی از پزشکان بیمارستان کرکوک نیز از کشته شدن یک نفر و درمان 40 زخمی این حمله تروریستی در این بیمارستان خبر داد.

بر اساس این گزارش، طی یک حمله تروریستی دیگر و انفجار دو بمب که طی آن منزل یک افسر پلیس با درجه نظامی سروان هدف قرار گرفت، برادر این افسر کشته شد و 4 نفر دیگر از جمله خود این افسر زخمی شدند.

این دو انفجار در ناحیه "الدبس" واقع در (50 کیلومتری شمال غرب کرکوک) صورت گرفت.

یک منبع آگاه پزشکی در بیمارستان کرکوک نیز آمار این قربانیان را تایید کرد.

در ناحیه «الطوز» واقع در 175 کیلومتری شمال بغداد، نیز 3 بمب منفجر شد و گفته می‌شود که هدف از این اقدام ترور «مشتاق البیاتی» کدخدای یکی از محله‌ها بود که به کشته‌شدن همسرش و زخمی شدن خود او و 3 پسرش منتهی شد.

در فلوجه واقع در 50 کیلومتری غرب بغداد نیز یک افسر پلیس اعلام کرد که در حمله مسلحانه علیه یک ایست بازرسی در محله «الکرمة» در جنوب این شهر 4 پلیس کشته و 3 نفر دیگر زخمی شدند.

همچنین در پی انفجار یک بمب در نزدیکی محل درگیری 4 شهروند عراقی زخمی شدند.

وزارت کشور عراق نیز اعلام کرد که طی انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در ساعت 9 صبح امروز در منطقه "الحسینیة" یک شخص کشته و 9 تن دیگر زخمی شدند.

در انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در منطقه «التاجی» واقع در 25 کیلومتری شمال بغداد، 7 تن زخمی شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها