کد خبر: ۷۴۴۲۰
زمان انتشار: ۱۷:۲۹     ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
رئیس جمعیت هلال احمر جویبار گفت: کمیل قاسمی دارنده مدال نقره المپیک به همراه امام جمعه جویبار از محل زلزله‌زده در آذربایجان شرقی از نزدیک بازدید کردند.

محمد احمدیان رئیس اداره هلال احمر شهرستان جویبار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جویبار بیان داشت: به منظور کمک به مردم زلزله‌زده آذربایجان و در راستا کمک به همنوع و در حرکتی انسان‌دوستانه، هلال احمر شهرستان جویبار با استقرار پایگاه ثابت و سیار در 10 نقطه از شهر جویبار، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی کردند.

احمدیان اضافه کرد: مردم این شهرستان با مراجعه به این پایگاه‌ها بیش از 80 میلیون ریال به صورت نقدی و جنسی کمک کردند که 50 میلیون ریال آن جنسی و 30 میلیون ریال آن نقدی است.

وی اضافه کرد: این کمک‌‌ها به مرکز استان انتقال داده شده است و از مرکز استان به محل زلزله‌زده ارسال شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جویبار اعلام کرد: کمیل قاسمی دارنده مدال نقره المپیک همراه با امام جمعه شهرستان جویبار، سلمان قادری نایب رئیس هیئت کشتی استان مازندران و رئیس هیئت کشتی جویبار از محل زلزله‌زده در آذربایجان شرقی از نزدیک بازدید کردند و با زلزله‌زدگان این استان ملاقات کردند.

وی گفت: حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور امام جمعه شهرستان جویبار هدف از این دیدار را اظهار همدری با بازماندگان اعلام کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جویبار اظهار داشت: پیام تسلیت و ابراز همدردی مردم شهرستان جویبار را ابلاغ کردیم و امیدواریم مردم شهرستان جویبار با کمک‌های خودشان بتوانند آلام بخش گوشه‌ای از آلام وارده بر این مردم باشند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها