کد خبر: ۷۴۷۱
زمان انتشار: ۱۵:۵۱     ۲۳ آذر ۱۳۸۹
فراكسيون اصولگرايان مجلس با صدور بيانيه‌اي اعلام كرد: ملت ايران با بصيرت ديني و انقلابي فتنه 88 و غائله ضد ديني عاشوراي سال گذشته را دفع و با غيرت خود چشم فتنه را كور كرد.

به گزارش جهان بن نقل ازايسنا: متن كامل بيانيه فراكسيون اصولگرايان مجلس كه مناسبت ايام عزاداري محرم صادر شده به شرح ذيل است:

« السلام عليك يا ابا عبدالله

السلام عليك يا ثارالله و ابن ثاره

عاشوراي حسيني با شعار "موت في عز خير من حياة في ذل " مبدأ خروشان عزتمندي مسلمانان در طول تاريخ گرديد و زندگي سعادتمندانه و عزتمندانه را براي بشريت معنا نمود و انقلاب اسلامي با راهبري حضرت امام ‌خميني قدس سره گوشه‌اي از تأثيرات انقلاب عاشورايي را در عصر حاضر نشان داد.

كيست كه نداند بيداري امروز جهان اسلام از فلسطين مظلوم و لبنان گرفته تا عراق و افغانستان و ساير ملت‌هاي تحت ستم با بيرق مجاهدت در راه خدا، شالوده فريبكاري و ظلمت استكباري را به لرزه انداخته است.

آفرين بر ملت بزرگوار ايران كه دل‌هاي خود را با شور حسيني در استواري انقلاب خميني و حمايت از عزت خامنه‌اي در هنگامه محرم همنوا ساختند و همين پايمردي در راه شهدا، استقلال و پايداري انقلاب اسلامي را بيش از سه دهه انقلاب باعث گرديد و نمونه‌اي از اين بصيرت ديني و انقلابي در دفع فتنه 88 و غائله ضد ديني عاشوراي سال گذشته بود.

ملت بزرگوار با غيرت ديني خود چشم فتنه را كور كرد؛ البته ژاژخواهي همراه با روحيه طغيان فتنه‌گران در پس اين حادثه تا امروز بسياري از ابعاد توطئه‌هاي دشمنان استكباري ملت را نشان داد.

فراكسيون اصولگرايان مجلس ضمن تسليت و تعزيت عاشوراي حسيني به ملت سترگ ايران، وحدت همه جامعه را تحت رهبري‌ داهيانه حضرت آيت‌الله خامنه‌اي عامل ترقي، پيشرفت و عزت اسلامي و ملي مي‌داند و اميدوار است با دعاي خير ملت عزيز عاشوراي امسال، مجراي تحقق واقعي زندگي مؤمنانه، مخلصانه و مجاهدانه، جهت رسيدن به حكومت ولي‌الله‌العظم امام‌ زمان (عج) باشد. »
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها