کد خبر: ۷۵۳۶۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۰۴ شهريور ۱۳۹۱
سانگ چهارمین خرید سالهای اخیر بارسا از لیگ برتر است.
FC Barcelona Team presentation 2012-3 (camp nou)
FC Barcelona Team presentation 2012-3 (camp nou)

سایت گل- با خریداری الکس سانگ از آرسنال و انتقال او به بارسلونا، تعداد بازیکنانی که تیم کاتالان از لیگ برتر به خدمت گرفته، به عدد4 رسید.

بدین ترتیب لیگ برتر انگلیس، پرنفوذترین لیگ خارجی در میان سربازار تیتو ویلانووا خواهد بود وحالا تعداد بازیکنانی که از لیگ برترانگلیس دربارسا هستند با تعداد مهره هایی که این تیم از تیمهای دیگر اسپانیایی جذب کرده، برابری می کند.

در تیم اصلی بارسلونا، 14 بازیکن هستند که از تیم پایه ای کاتالان مستقیما، و بدون حضور در تیم دیگری به تیم اصلی آمده اند ولی در عین حال باید به یاد داشت که آبی اناری ها در 5 فصل اخیر، 4 بار و بهتر بگوئیم 3 بازیکن در سه فصل اخیر را از انگلیس به خدمت گرفته اند.


انتقال جرارد پیکه از منچستریونایتد به بارسا و خرید سسک فابرگاس از آرسنال ، باعث شد تا این ستاره های کاتالان در سالهای 2008 و 2011 به خانه هایشان بازگردند. ماسچرانو در سال 2010 از لیورپول به بارسا آمد و حالا سانگ چهارمین خرید سالهای اخیر بارسا از لیگ برتر است.

از میان 26 بازیکنی که نامشان در لیست تیم کاتالان برای این فصل (در وب سایت رسمی بارسلونا قرار گرفته و با در نظر داشته مونیه سا که برای حضور دراین بازی دعوت نشده)، 4بازیکن بارسا از تیمهای دیگر اسپانیایی به این تیم آمده اند(آدریانو و آلوس از سویا و ویا و آلبا از والنسیا) و پینتو هم از سلتا ویگو (در زمانی که در دسته دوم لالیگا بود) به تیم کاتالان پیوسته.

گذشته بازیکنان بارسا

14 بازیکنی که از تیم پایه ای به تیم اصلی آمده اند: ویکتور والدس، کارلس پویول، چابی ارناندس، آندرس اینیستا، لیونل مسی، سرخیو بوسکتس، تیاگو آلکانتارا، پدرو رودریگس، کوئنکا، فونتاس، بارترا، مونتویا، دوس سانتوس ( و مونیه سا)

4 بازیکنی که از لیگ برتر به بارسا پیوسته اند: جرارد پیکه ( منچستریونایتد/ سال 2008)، ماسچرانو (لیورپول/سال 2010)، سسک فابرگاس( آرسنال/سال 2011)، الکس سانگ (آرسنال/ سال 2012)

4بازیکنی که ازتیمهای مختلف اسپانیایی به بارسلونا آمدند: دانی آلوس (سویا/ سال2008)، آدریانو (سویا/ سال 2010)، داوید ویا (والنسیا/ سال 2011) و جوردی آلبا ( والنسیا/سال 2012)

یک نماینده از لیگ یک فرانسه:اریک آبیدال (لیون /سال 2007)

یک نماینده از سری آ ایتالیا:الکسیس سانچس (اودینزه /سال 2011)

 یک نماینده از لیگ هلند:ایبراهیم آفلای (آیندهوون /ژانویه 2011)

یک نماینده از لیگ دسته دوم اسپانیا: خوسه پینتو (سلتاویگو/ ژانویه 2008)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها