کد خبر: ۷۵۴۶۴
زمان انتشار: ۱۸:۱۲     ۰۴ شهريور ۱۳۹۱
 فحاشی کم سابقه یک زندانی سیاسی که همواره در ساختارشکنی و اهانت به بزرگان انقلاب پیشتاز بوده است، نشانه دور جدیدی از هتاکی عناصر معلوم الحال علیه علامه مصباح است.
 به گزارش رجانیوز،  در حالی که روز پنج شنبه یکی از نزدیکان تکیه گاه معنوی فتنه 88 با انتشار مطلبی موهن در یک روزنامه حامی هاشمی رفسنجانی، دور جدید هتاکی علیه علامه مصباح را کلید زد، مصطفی تاج زاده از عناصر افراطی فتنه سبز که در زندان به سر می برد، با صدور متنی سراسر توهین و کذب، اهانت به آیت الله مصباح یزدی را در دستور کار قرار داد. اين اظهارات تاج زاده در ادامه نا مه ها و بيانيه ها و مصاحبه هاي او با خود است كه از بند قرنطينه ادعايي صورت مي پذيرد!
 
وی با ابراز ناخرسندی از اعتراضهای مردمی در مشهد علیه سخنرانی ناطق نوری در شب قدر که عملا تریبون مقدس حرم مطهر رضوی علیه السلام را به محلی برای بیان اظهارات شعارگونه و پوچ سیاسی تبدیل کرده بود، ناگهان نوک حملات خود را به سوی رهبر معظم انقلاب و علامه مصباح برده و به توهین و دروغ های آشکاری روی آورده است.
 
تاج زاده با کلی گویی و فحاشی و بدون آنکه برای گفته های خود سند یا دلیلی ارائه دهد، با بکارگیری تعابیری چون "پیروان اسلام سلفی – تکفیری – خوارجی"  و ...اوج حقد و کینه خود از یکی آیت الله مصباح یزدی را نمایان ساخته و در عمل نشان داده بصیرت بخشی این عمار انقلاب در برنگاه های حساس تاریخ 34 ساله جمهوری اسلامی تا چه حد بر کام دشمنان مردم و نظام گران و تلخ بوده است.
 
این عنصر افراطی در ادامه نیز با استناد به دروغ های روزنامه اعتماد درباره حاج سعید قاسمی که وی را مسئول  اعتراض های مردمی به سخنان ناطق دانسته بود! بدون اشاره به تکذیب این مساله توسط مهندس قاسمی، مهملات خود را ادامه داده و نتیجه گرفته که مردم معترض به ناطق نوری همسو با القاعده و وهابیت عمل کرده اند.
 
این در حالی است که در نخستین سالهای حمله امریکا به افغانستان، سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی که مصطفی تاج زاده نیز از اعضای ارشد آن محسوب می شود، خواستار حمایت ایران از طالبان در افغانستان شد که این پیشنهاد ساده لوحانه با درایت رهبر معظم انقلاب هیچ گاه عملی نشد.
 
هم چنین در حالی تاج زاده مردم معترض به ساکتین فتنه را همسو با القاعده و وهابیت می داند که "دشمنی با آیت الله مصباح" یکی از نقاط مشترک سبزها و وهابیت است زیرا چندی قبل پایگاه اینترنتی «یُقال.نت» وابسته به جریان 14 مارس لبنان (جریان هماهنگ با دولت سعودی و وهابیت) که زیر نظر احمد الاسیر روحانی وهابی صیدا فعالیت می کند، در خبری سراسر کذب مدعی شد عده‌ای از جوانان لبنان که این رسانه‌ آنها را «عده‌ای از جوانان طائفه جعفری در لبنان» معرفی کرده است، با ارسال یک استفتاء به علامه مصباح یزدی، مبنی بر اینکه «حکم جریانات وهابی مبارزه کننده با دولت سوریه که به کشور لبنان پناهنده شده‌اند چیست؟» از ایشان کسب تکلیف کرده‌اند و  آیت الله مصباح یزدی نیز حکم به مباح بودن خون این افراد داده‌اند!
 
اما تاج زاده در نهایت پا را از این هم فراتر گذاشته و با تعیین تکلیف برای جامعه روحانیت و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، خواستار موضع گیری آنها در قبال اعتراض مردم مشهد به سخنان ناطق نوری شده است! این حرکت تاج زاده در حالی است که وی  از اعضای سازمان منحله ی مجاهدین انقلاب اسلامی محسوب می شود، و این تشکل سیاسی سال 81  به دلیل اهانت های هاشم آغاجری -از اعضای دیگر این حزب- به روحانیت و تشیع، از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم فاقد مشروعیت دینی اعلام شد. قابل ذكر است مصطفي تاج زاده و دوستانش در سازمان مجاهدين انقلاب در انتخابات دوم خرداد 1376 ،‌شايعاتي همچون «بنويسيم خاتمي بخوانيم ناطق»  و « دبوار كشي در خيابان ها و دانشگاه ها » را عليه علي اكبر ناطق نوري رواج دادند.
 
گفتنی است سابقه اهانت های بی شرمانه اصلاح طلبان به علامه مصباح یزدی، ریشه در حوادث بعد از دوم خرداد 76 دارد. برهه ای که عبدالکریم سروش و دیگر چهره های سکولار و ضد انقلاب شبهات متعددی درباره حکومت اسلامی، ولایت فقیه و برخی احکام مسلم اسلام را مطرح کردند و در این میان ایت الله مصباح یزدی به طور متناوب با حضور در نماز جمعه تهران، قبل از آغاز خطبه ها به صورت علمی و منطقی سفسفطه و بطلان منطق این طیف را آشکار می کرد.
 
بعد از  این برهه تاریخی و پاسخ های محکم علامه مصباح به شبهات رومزه چهره های تجدید نظر طلب علیه اسلام، هجمه ها و تخریب های مدعیان گفتگو علیه آیت الله به اوج رسید تا آنجا که یکی از روزنامه های زنجیره ای با انتشار کاریکاتوری موهن و نسبت دادن آن به ایشان، اوج استیصال و درماندگی روشنفکران مدعی منطق و دیالکتیک را برملا ساخت. این درحالی بود که در همان برهه، آیت الله مصباح بارها عبدالکریم سروش اصلی ترین تئوری پرداز جریان تجدیدنظرطلب  و همچنین عطا مهاجرانی وزیر ارشاد وقت را به مناظره دعوت کرده بود اما آنها به دلایل واهی هیچ گاه حاضر به مناظره و پاسخ‌گویی در برابر استاد نشدند.
 
از سوی دیگر، مجید انصاری از چهره های معلوم الحال و فعال در فتنه 88 نیز طی گفتگویی که اخیرا با سایت نزدیک به سید حسن خمینی داشته است، ضمن تکرار بخشهایی از اباطیل مشاور هاشمی علیه ایت الله مصباح، در سخنانی جالب و البته تكراري هاشمی و ناطق نوری را "استوانه‌های انقلاب" دانست و مردم معترض به آنها را در ارتباط با سرویس های جاسوسی غرب و ضدانقلاب توصیف کرد. انصاری در ادامه سخنان خود که به نظر میرسد با لحن جدی و به دور از شوخی بیان شده است، "سید محمد خاتمی،سید حسن خمینی و موسوی خوینی‌ها" را نیروهای اصیل انقلابی دانسته است.
 
اما در پی موج اهانت های جدید علیه علامه مصباح، جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران با صدور بیانیه ای به تحلیل این اتفاقات پرداختند.
 
کانون دانشجویان مدافع انقلاب اسلامی دانشگاه تهران ضمن محکوم کردن تلاش جریان های ورشکسته سیاسی برای هتک حرمت بزرگان انقلاب، تاکید کرده اند:
 
"شخصیت فرزانه، دانشمند و مبارک علامه مصباح یزدی که به تصریح رهبر معظم انقلاب خلاء شهید مطهری و علامه طباطبایی را در عصر حاضر پر کرده اند، نیازی به رد یا تایید افراد دیگر ندارد، تنها همین بس که ایشان فصل مشترک حمله همه جریان های انحرافی از صدر انقلاب تا کنون بوده است، حزب توده، نهضت آزادی، اصلاح طلبان، جریان نفوذی در دولت دهم و اخیرا نیز حامیان تکیه گاه معنوی فتنه 88 که همه و همه یک پازل واحد را تکمیل می کنند و آن هم انتقام گیری از یکی از بصیر ترین و انقلابی ترین شخصیت های انقلاب اسلامی است.”
 
در جای دیگر این بیانیه تصریح شده است:
 
"می خواهند با فرار به جلو  و تطهیر حامی معنوی فتنه 88، خود را آماده بازگشت به عرصه سیاسی کنند اما هیهات که ملت بصیر و تیزبین ایران مانع حضور فتنه گران، حامیان آنها و ساکتین فتنه در مناصب رسمی و اجرایی کشور خواهد شد."
 
در پایان این بیانیه آمده است:
 
"ضمن بازخوانی آیه شریه "ان الله یدافع عن الذین آمنوا" که با صراحت، مومنان را در برابر حملات منافقان و جاهلان دلگرم می سازد، اعلام می داریم ما به عنوان جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران اساسا برای مهملات و فحاشی های بی حساب و کتاب عده ای معلوم الحال ارزشی قائل نبوده و نیستیم و بیانیه فوق نیز پیش از آن که در پاسخ به جاهلان و هتاکان نوشته شده باشد، هشداری است به همه آنهایی که تصور می کنند با فروکش کردن فضای فتنه می توانند بی سر و صدا به عرصه سیاسی کشور بازگردند و در این زمینه، ابتدا پادوهای کوچک خود را برای آزمایش فضای سیاسی کشور به میدان می فرستند."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
تسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۹ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۱
۱
۱
آفرین به بچه های دانشگاه تهران...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها