کد خبر: ۷۵۶۴۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۸     ۰۵ شهريور ۱۳۹۱

چاپ دوم كتاب مجموعه خاطرات «چي شد چادري شدم» با طرح جلد جديد روانه بازار شد.

به گزارش رجانيوز، كتاب چي شد چادري شدم، بخشي از مجموعه خاطراتي است كه به فراخوان يك وبلاگ براي ارسال خاطرات از نحوه چادري شدن خود، جواب مثبت داده بودند.

وبلاگ «من و چادرم خاطره ها» در شهريور ماه سال 90 با اعلام فراخواني از همه دختران و بانوان ايراني خواست تا خاطرات خود را از نحوه چادري شدنشان براي اين وبلاگ ارسال كنند. استقبال از اين فراخوان و بازخوردهاي مثبتي كه از تاثير خواندن اين خاطره‌ها به مدير وبلاگ مي‌رسيد، موجب شد تا بخشي از اين خاطرات در ارديبهشت امسال در قالب كتابي منتشر شود.

اگرچه اين كتاب به صورت كاملا خصوصي و مردمي روانه بازار شده بود اما به شدت مورد توجه قرار گرفت و همين امر باعث شد تا مولف آن اقدام به تجديد چاپ آن كند هرچند كه گراني كاغذ موجب شد اين كار با تاخير صورت گيرد.

http://montazer313.persiangig.com/chishod-book.jpg

به هر حال اكنون چاپ دوم اين كتاب خوب و خواندني كه مي تواند هديه خوبي براي خواهران و دختران اين سرزمين باشد، روانه بازار شده است.براي آشنايي بيشتر با اين طرح فرهنگي مي توانيد گفتگويي را كه چندي پيش رجانيوز با مدير وبلاگ انجام داده بود مطالعه كنيد(اينجا) و همچنين براي اطلاع از نحوه دريافت كتاب مي توانيد به نشاني وبلاگ مورد اشاره مراجعه نماييد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها