کد خبر: ۷۵۶۶۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
دارنده مدال طلای کشتی فرنگی المپیک لندن گفت: بنا نه تنها زحمات زیادی در ورزش کشتی برای ما کشیده است، بلکه معلم اخلاق خوبی برای تمام اعضای تیم بوده و هست.

به گزارش خبرگزاری فارس، حمید سوریان در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران المپیکی گفت: این موفقیت متعلق به تمام مردم ایران است که من را با دعای خیر خود در شب‌های ماه مبارک رمضان مورد لطف خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ورزش ما این پتانسیل را دارد تا درالمپیک بعدی نتایج بهتری هم بگیرد. از مسئولان تشکر می‌کنم که این مراسم خیلی زود تشکیل و برگزار شد. حضور مردم باعث خوشحالی ما شد و از لطف آنها تشکر می‌کنم.

سوریان با اشاره به اینکه لطف مردم با هیچ چیز قابل مقایسه نیست گفت: ما پاداش‌مان را از مردم گرفته‌ایم و خوشحالی آنها زیباتر از هر چیزی است.

وی درباره کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان گفت: هدایایی که در مراسم قبل به من اهداء شده بود، به همراه وسایلی که از طرف مردم شهر ری جمع‌آوری شد، امروز به دست هموطنان آذربایجانی می‌رسد. از طرفی با کمک علیرضا دبیر حدود 5 میلیارد تومان توسط طلافروشان بازار تهران جمع‌آوری شد که این مبلغ هم به دست هموطنان زلزله‌زده خواهد رسید. از طرف خانه کشتی منصور برزگر هم هدایای زیادی جمع‌آوری شد و حرکت مثبتی بود که همه مردم در آن سهیم بودند و قابل تقدیر است.

سوریان درباره ماندن یا رفتنش از کشتی گفت:‌ هنوز تصمیمی در این باره نگرفته‌ام، در آینده سر فرصت با مشورت با مربیان و کسانی که نقش زیادی در این موفقیت‌ها داشته‌اند تصمیم نهایی را خواهم گرفت.

دارنده مدال طلای المپیک درباره نقش محمد بنا در اخلاق ورزشکاران گفت: بنا نه تنها زحمات زیادی در ورزش کشتی برای ما کشیده است، بلکه معلم اخلاق خوبی برای تمام اعضای تیم بوده و هست. این قابل اهمیت است و باید همیشه قدردان وی باید باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها