کد خبر: ۷۶۸۲۵
زمان انتشار: ۱۸:۴۱     ۱۱ شهريور ۱۳۹۱
نماینده بم در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشودگی وام‌های قبل از زلزله بم فقط مشمول وام‌های کمتر از 100 میلیون ریال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری بم از پیگیری برای اجرایی شدن مصوبه بخشودگی وام‌های قبل از زلزله این شهرستان خبر داد.بخشودگی وام‌های قبل از زلزله بم فقط مشمول وام‌های کمتر از 100 میلیون ریال می‌شود.

غضنفرآبادی با اشاره به بدهی شهروندان به بانک‌ها از مسئولان و دست‌اندرکاران خواست در گردآوری میزان بدهی‌ها و ارسال به ستاد حوادث وزارت کشور نهایت دقت را داشته باشند.

وی افزود: برخی شهروندان که تعدادشان کم است قبل از زلزله وام‌های چند 100 میلیونی دریافت کرده‌اند و انتظار دارند این بدهی کلان مشمول بخشودگی قرار گیرد که چنین نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: وام‌های کمتر از 100 میلیون ریال مشمول بخشودگی قرار می‌گیرند و منتظر جمع‌بندی رقم نهایی هستیم و براساس آمار موجود، قبلی و با احتساب سود و جرایم دیرکرد مردم بم افزون بر 800 میلیارد ریال به بانک‌ها بدهکار هستند.

نماینده بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی به بحث عمران شهری پرداخت و از شهرداری خواست تا تپه نیمه‌کاره یادمان زلزله بم را ساماندهی کند.

وی اذعان داشت: این تپه سال‌های آغازین زلزله با استفاده از آوار ساختمان‌های تخریب شده احداث شده، اما همچنان نیمه‌کاره مانده و ادامه این روند به غیر از مسائل روحی، مشکلات بهداشتی در پی دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها