کد خبر: ۷۷۳۳
زمان انتشار: ۱۵:۵۲     ۰۲ دی ۱۳۸۹
جانشين سازمان بسيج مستضعفين با تبيين عمق و بزرگي فتنه سال 88، آن را ميدان آزمايشي براي ياران ولايت و دوستداران انقلاب عنوان كرد كه با نااميد كردن فتنه‌گران آنان را در رسيدن به آرزوهاي پليدشان ناكام گذاشتند.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، علي فضلي ظهر امروز در جمع بسيجيان و عاشورائيان حسيني شهرستان مراغه اظهار داشت: بصيرت در ولايت تجلي و در نهضت عاشوراي حسيني تحقق و معنا يافت كه با پوپايي اسلام موجب تداوم حركت مقتدارنه ملت ولايتمدار ايران اسلامي در راه اهداف و آرمان‌هاي انقلاب شد.
وي، ارتقاي بصيرت ديني و بينش سياسي مردم و مسئولان را براي مقابله با هجمه‌هاي جنگ نرم و رواني دشمنان را تبعيت از ولايت فقيه و رهبري و صيانت از حريم ولايت عنوان كرد و عدم بصيرت را بستر حوادث تلخ خواند.
جانشين سازمان بسيج مستضعفين، با تبيين عمق و بزرگي فتنه سال 88، آن را ميدان آزمايشي براي ياران ولايت و دوستداران انقلاب عنوان كرد كه با نااميد كردن فتنه‌گران آنان را در رسيدن به آرزوهاي پليدشان ناكام گذاشتند.
وي گفت: ملت ايران با تكيه بر مدار ولايت و بصيرت از آزمون بزرگ فتنه سرافراز بيرون آمدند و بزرگ‌ترين حماسه وحدت و بصيرت را خلق كردند.
جانشين سازمان بسيج مستضعفين، اهداف دشمنان انقلاب در جريان فتنه سال گذشته را خدشه بر اصل ولايت و جايگاه رهبري همچنين بي‌اعتماد‌سازي بين مردم، مسئولان و حاكميت اسلامي براي ايجاد شكاف و فاصله عنوان كرد.
فضلي اظهار داشت: مردم با جدا كردن مرز خود از فتنه‌گران، دامنه فعاليت فتنه‌جويان را محدود و مهار كردند و حماسه دفاع مقدس با حضور رزمندگان و بسيجيان در خيابان‌ها براي مقابله و مواجه با فتنه‌گران دگر بار تكرار شد.
وي افزود: دشمنان با جريان فتنه براي بدنام كردن مردم و نظام اسلامي همچنين تضعيف فضاي پرشور انتخابات و كمرنگ كردن مشاركت 85 درصدي ملت ايران در پاي صندوق‌هاي گام برداشتند كه نتوانستند با هيچ ترفندي اراده مصمم مردم هوشيار و بيدار را دچار خلل كنند.
فضلي، ضمن مرور مجاهدت‌ها و پايداري‌هاي رزمندگان و شهيدان هشت سال دفاع مقدس، آنان را اسوه‌هاي انسانيت، ايمان، تقوا، معنويت، ايثار، حماسه، بصيرت، شهامت و غيرت براي همه نسل‌ها در همه دوران‌ها عنوان كرد كه در پاسداري از اسلام و انقلاب با نثار خون پاكشان فرهنگ شهيد و شهادت را نهادينه كردند.
گردهمايي بزرگ بسيجيان، رزمندگان ايثارگران، خانواده شهدا و مسئولان شهرستان مراغه با سردار عاشواريي، سردار فضلي و سردار پورجمشيديان فرمانده سپاه عاشوراي استان آذربايجان شرقي امروز به همت سپاه ناحيه مراغه برگزار شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها