کد خبر: ۷۷۴۳۷
زمان انتشار: ۱۰:۰۰     ۱۵ شهريور ۱۳۹۱
احمدی نژاد در گفتگوی ویژه تلویزیونی
رئیس جمهور کشورمان با بیان اینکه ما حزب، گروه و جلسه‌ای نداریم اظهار داشت: بخدا قسم هیچ کس در دولت فراماسونر،حجتیه، بهایی، منحرف و خائن نیست.

فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان در پاسخ به این سؤال که آثار ارز در بقیه طبقات اقتصادی بسیار مهم است و چشم‌انداز شما در این زمینه چیست و چه زمانی التهاب از این بازار برداشته می‌شود گفت: شما اینگونه نگوئید که چه زمانی و بنده پاسخ بدهم فردا؛ چرا که ما یک طرف نیستیم و طرف مقابل هم داریم. اگر آنها بدانند که ما چه کار می‌خواهیم بکنیم از بیرون نیز می‌خواهند ما را بزنند.

رئیس جمهور تصریح کرد: برنامه دولت این است که وضعیت اقتصادی را به ثبات برساند و ما باید بخش مهمی از منابعی که امروز در بازار ارز و سکه آمده است را دوباره به تولید برگردانیم؛خوشبختانه امروز این مساله روند خوبی دارد و باید به سمت سرمایه‌گذاری برود.

وی ادامه داد: ما می توانیم با کمک و دعای مردم از این مرحله بیرون برویم و روسیاهی به ذغال خواهد ماند؛دشمنان ملت به جایی نخواهند رسید.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه مقداری کار سخت است، اما دولت اکنون اشراف دارد، گفت: موانعی در جابجایی پول‌‌ها و فروش نفت وجود دارد و در حال برطرف کردن آنها هستیم؛ اما در بسیاری از مواقع یک مانع درست شده و خیلی طول می‌کشد تا برطرف شود و در حال برطرف کردن هستیم و چشم‌انداز ما مثبت است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه نباید وارد بحث بورس و ارز شد، افزود: آنها یک طرحی را تهیه کردند و بررسی‌های آن در حال نهایی شدن است،ما فکر می‌کنیم می‌شود این التهاب را کاهش داد و در حد امکان ارز را به کالا تبدیل نکنیم.

وی با بیان اینکه قیمت واقعی ارز برای ما بسیار پائین‌تر از این قیمت است، افزود: ما دارای منابع و ذخایر هستیم و درآمد هم بزودی زیاد می‌شود.

احمدی نژاد در پاسخ به این سؤال که امسال هفته دولت تحت‌‌الشعاع اجلاس غیر متعهدها قرار گرفت، با توجه به اینکه شما خودتان معلم هستید، به دولت در مورد عملکرد یکسال گذشته‌اش چه نمره‌ای می‌دهید، گفت: در برگه دولت خیلی‌ها مطلب نوشته‌اند و الان دارم جدا می کنم و تصحیح می‌کنم.

وی یادآور شد: دولت واقعا شبانه‌روزی است و تلاش خود را می‌کند همکارانم در دولت با اخلاص عمل می‌کنند. بنده خدمت یک بزرگی بودم و گفتم برای اخلاص هیئت دولت این کافی نبود که یک سال در برابر سنگین‌ترین هجمه‌های ناجوانمردانه بخاطر این کشور سکوت کرد و وارد دعوا نشد تا کشور را به هم بریزد؟ و آن بزرگ این حرف را تایید کردند.

رئیس جمهور در پاسخ به این سؤال مجری که یکی از حرف‌های این دوره سکوت را بگوئید، اظهار داشت: به خدا قسم این دولت پاک‌ترین دولت تاریخ کشور است. نه اینکه ماموری در پائین دست تخلف نمی‌کند، اما دولت خیلی پاک است و دنبال کاسبی نیست.

وی با تاکید بر اینکه دولت به دنبال قدرت نیست، گفت: ما حزب، گروه و جلسه‌ای نداریم بخدا قسم هیچ کس در دولت فراماسونر یا حجتیه یا بهایی و خطر بزرگی بعد از صدر اسلام نیست و نه منحرف و نه خائن است. دولت پاک است و ما روی اصول خود ایستاده‌ایم و اصولی که سال اول گفته‌ایم محکم پای آن هستیم.

احمدی‌نژاد ادامه داد: ما می‌گوئیم‌ رانت، تقلب و دروغگویی و پدرسوخته‌بازی نباید باشد، نباید از جیب ملت یک عده کاسبی کنند؛ مقام معظم رهبری نیز هفته گذشته گفتند که دستاوردهای عظیم علمی داشتید، جلوی استکبار ایستادید، مردمی بودید، ساده‌زیست بودید و در برابر ارزش‌ها و اصول ایستادید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها