کد خبر: ۷۸۳۵۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۲۰ شهريور ۱۳۹۱
نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: تعطیلی سفارت کانادا در ایران نه تنها به اقتدار ایران ضربه‌ای نمی‌زند بلکه بر اقتدار بیش از پیش آن نیز می‌افزاید.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: برگزاری شانزدهمین اجلاس کشورهای غیرمتعهد در ایران، اقتدار و عظمت نظام اسلامی کشور را بیش از پیش به همگان نشان داد.

وی افزود: برگزاری موفقیت آمیز اجلاس تهران دستاوردهای مثبتی برای این کشورها به دنبال داشته و این موضوع منافع استکبار جهانی را به خطر انداخته است.

نکونام تصریح کرد: ریاست سه ساله جمهوری اسلامی ایران بر جنبش عدم تعهد می‌تواند بسیاری از مناسبات و معادلات جهانی را به نفع کشورهای آزادی‌خواه جهان بر هم بزند و منافع کشورهای غربی را به شدت تهدید کند.

امام جمعه شهرکرد، تعطیلی سفارت کانادا در ایران را نمونه بارز ضعف کشورهای غربی در برابر ایران دانست و گفت: ایران اسلامی در حال حاضر به یکی از قدرت‌های بزرگ منطقه و جهان تبدیل شده و این اقدام کانادا یک اشتباه استراتژیک برای این کشور محسوب می‌شود.

نکونام اظهار داشت: قطع رابطه سیاسی کانادا با ایران نه تنها به ضرر کشور ما نیست بلکه به ضرر دولت کانادا نیز تمام شده و عاقبتی جز ضربه دیدن منافع ملی کانادا در بر نخواهد داشت.

وی با اشاره به دشمنی‌های غرب با نظام جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: بعد از برگزاری موفقت‌آمیز اجلاس تهران انتظار می‌رفت که دشمن دست به واکنش عجولانه‌ای بزند و در مقابل قدرت‌گیری ایران موضع بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این در حالی است که این اقدام کانادا نه تنها به اقتدار ایران اسلامی ضربه‌ای نمی‌زند بلکه بر اقتدار بیش از پیش آن نیز می‌افزاید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
بهمن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۱ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
ای ولا...کارتون درسته!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها