کد خبر: ۷۸۳۸۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۲۰ شهريور ۱۳۹۱
با این اوصاف در پایان بهتر است بگوییم ، آقای فرهادی بهتر از این جوان بوشهری یاد بگیرید ! شما برای شهرت بازیگران روشنفکر ، غرب زده دست داده اید و با برخی از بازیگران فیلم های مستهجن روبوسری کردید، اما مهرداد کرم زاده با همسر شازاده انگلیس در هنگام دریافت مدال به علت مسلمان بودن و فرهنگ ایرانی ، دست نداد.
به گزارش 598 به نقل از همراهان نیوز ، فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین ساخته ی اصغر فرهادی موفق شد هشتاد و چهارمین اسکار بهترین کارگردانی فیلم خارجی زبان را از آن خود سازد.


فیلم جدای نادر از سیمین که به سیاه نمایی جامعه ایرانیان می پردازد ، مورد نقد های مختلفی از سوی کارگردان ها و فعالان سینما قرار گرفت.

یک خبر نگار از آقای علی اشتون پرسید نظرتان درباره کاندید شدن فرهادی در اسکار چیست؟اایشان در جواب گفتند: اگر کسی در جهت امریکا و اسرائیل حرکت نکند به او جایزه نمی دهند. شک نکنید که فیلم ایشان در عمل به عقاید آن کشور است. این سخنان را از یکی از بهترین فیلمساز های آمریکایی می خوانید نه ایرانی!

از همه ای این سخنان بگذریم حرکت های زننده آقای فرهادی به عنوان کسی که نماینده فرهنگ جمهوری اسلامی بود بعید بود! و باید چه درست چه غلط به فیلمشان تبریک گفت و به دینداریشان تسلیت!

پس از ماجرای دست دادن آقای فرهادی با یک زن در جشن شب قبل مراسم که با عکس العمل برخی رسانه ها همراه شد، امید آن بود که جناب فرهادی بعنوان نماینده کشورمان با رعایت عرف جامعه اسلامی ، رفتارهای خود را اصلاح کند که با انتشار عکس و فیلم روز مراسم این امید به ناامیدی گرایید و حتی به جای بهتر شدن بدتر شد!

وقتی که اعلام کردند که اسکار برای فیلم ایشان انتخاب شده ، به نظر می آید آقای فرهادی جو کاذب جیزه اسکار گرفت! و با اکثر زنان برای بیشتر مطرح شدن خودش روبو سی کرد و نهایتا مبوب شادی و روشنفکران غربی شد و دین خودش را زیر پایش گذاشت.

البته جای تعجب ندارد که سید محمد خاتمی که خود سابقه دست دادن با زنان نامحرم و بی حجاب را در پرونده خود دارد بعد از هنجارشکنی اصغر فرهادی در پیامی عنوان نموده (به جناب عالی و همه همکاران عزیزتان دست مریزاد می گویم)!!

از یک طرف فردی مانند مهرداد کرم زاده قهرمانه غیور ایرانی ، که نشان داد نه کمبود امکانات و محرومیت‌های و محدودیت های کشور می تواند جلویش را بگیرد نه ضعف جسمی .او در استان بوشهر و ایران مدال هایش می درخشد این بار توانست در پرتاب دیسک به مدال نقره دست یابد و فقط به خاطر شاد شدن مردمش و ایرانیان پا به پارالمپیک گذاشت نه به خاطر مطرح شدن و ...



همه این این افتخار های به جای خود ، اما با اقدام متعدانه و دین مدارانه در دست ندادن با همسر شاهزاده انگلیس ، هنگام دریافت مدال نقره به وی گفت: چون مسلمانم و از کشور ایران آمده‌ام و در فرهنگ ماست که نمی توانم با خانم ها دست بدهم معذور هستم و کریم زاده با این اقدام جلب رضایت خداوند و شادی مردم را اذعان خود کرد و رسانه های غربی در واکنش به این اقدام به آن فحاشی و هتک حرمت کردند.

امام خمینی (ره)فرمودند: اگر دیدید که دشمن داره از شما تعریف می کند بدانید راه رو اشتباه رفتید و دارید تو زمین دشمن بازی می کنید.

با این اوصاف در پایان بهتر است بگوییم ، آقای فرهادی بهتر از این جوان بوشهری یاد بگیرید ! شما برای شهرت بازیگران روشنفکر ، غرب زده دست داده اید و با برخی از بازیگران فیلم های مستهجن روبوسری کردید، اما مهرداد کرم زاده با همسر شازاده انگلیس در هنگام دریافت مدال به علت مسلمان بودن و فرهنگ ایرانی ، دست نداد.


 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها