کد خبر: ۷۸۳۸۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۲۰ شهريور ۱۳۹۱
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری دو نفر از اراذل معروف تهرانپارس در یک عملیات غافلگیرانه خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سرهنگ علیرضا محرابی با اعلام دستگیری دو نفر از اراذل و اوباش محدوده تهرانپارس که با اقدامات مجرمانه خود باعث سلب آسایش شهروندان شده بود گفت: این متهمان هنگام عربده‌‌کشی در یکی از محلات تهران شناسایی و بازداشت شدند.
 
این مقام انتظامی در توضیح این عملیات بیان داشت:‌ شنبه شب تعدادی از شهروندان محدوده تهرانپارس طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کردند که دو نفز از اشرار با تهدید سلاح سرد اقدام به درگیری و عربده‌کشی کرده‌اند که بر همین اساس بلافاصله تیمی از ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ و ماموران یگان امداد برای بازداشت متهمان وارد عمل شدند.
 
وی ادامه داد:‌ بلافاصله مقام قضایی از موضوع مطلع و پس از هماهنگی‌های انجام شده دستور بازداشت هر دو متهم صادر شد که متعاقب آن ماموران به محله مذکور اعزام و در یک اقدام غافلگیرانه هر دو متهم را که در حال عربده‌کشی و ایجاد درگیری با شهروندان بودند، شناسایی و بازداشت کردند.
 
محرابی افزود: ‌این دو متهم با استفاده از سلاح سرد در محدود‌ه‌های فوق اقدام به شرارت، زورگیری و عربده‌کشی کرده بودند که در نتیجه آن هر دو نفر به پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل و تحت بازجویی قرار گرفتند که در نتیجه آن هر دو نفر به جرم خود مبنی بر عربده‌کشی،‌ شرارت و ایجاد درگیری اعتراف و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شدند.
 
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران اظهار داشت:‌در بازرسی از خودروی متهمان که در همان محل بود،‌ مقادیری مواد مخدر،‌ سلاح سرد و مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۴ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
رئیس قوه قضائیه دستور داد که ایجاد رعب و درگیری با اسحله سرد حکمش اعدام است پس چرا این قضات بی عرضه حکم اعدام را صادر نمی کنند که درس عبرتی برای بقیه شود چون در کشور چین با این همه جمعیت قانون را بدون ملاحظه اجرا می کنند امنیت حاکم است ایا در ایران قانون اسلام پیاده می شود یا اسمی از اسلام است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها