کد خبر: ۷۹۲۵۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
برای خط هافبک و حمله شاید ملی پوشان نامدار پرسپولیس بار دیگر طعم گس نیمکت نشینی را بچشند که با در نظر گرفتن خصوصیات مانوئل و اخلاق او این اتفاق بسیار محتمل است
 Ali Karimi
OK
سایت گل – برای بازی عصر فردای پرسپولیس مقابل نفت و ترکیب اصلی سرخ ها یک علامت سوال مهم وجود دارد و آن اینکه چند نفر از ملی پوشان این تیم که حدود دو هفته در تمرین و بازی های تدارکاتی پرسپولیس حضور نداشته اند در ترکیب اصلی به میدان می روند؟

از بین این نفرات البته باید محمد قاضی را از فهرست مان حذف کنیم چرا که با انجام بازی 45 دقیقه ای در بیروت ظاهرا مصدومیت این بازیکن تشدید شده و او قطعا توانایی بازی مقابل نفت را نخواهد داشت.مهرداد پولادی هم چنین وضعیتی دارد و او نیز به لیست 18 نفره نخواهد رسید.
 
حال می ماند سید جلال حسینی ، محمد نوری،حسین ماهینی،علی کریمی و کریم انصاری فرد که از میان این 5 نفر حضور سید جلال که مقابل لبنان نیمکت نشین بود به علاوه ماهینی که جایگزین مناسب ندارد ،در ترکیب اصلی قطعی است.
 
اما برای خط هافبک و حمله  شاید ملی پوشان نامدار پرسپولیس  بار دیگر طعم گس نیمکت نشینی را بچشند  که با در نظر گرفتن خصوصیات مانوئل  و اخلاق او این اتفاق  بسیار محتمل است.
 
مانوئل یک بار در رشت و بازی با داماش  بعد از بازگشت آنها از اردوی ملی  این ملی پوشان نامدار را روی نیمکت نشاند و نفراتی مثل نوروزی،زاید و سیف اللهی که در بازی های تدارکاتی خوش درخشیده بودند را به میدان فرستاد اما  باید دید باز هم این حرکت را تکرار خواهد کرد یانه.
 
مانوئل در 7 بازی گذشته 5 بار کریمی را روی نیمکت نشانده و از او به عنوان گزینه جانشین استفاده کرده است.کریم انصاری فرد هم بعد ازچهار بازی فیکس در سه بازی اخیر یا به عنوان مهره جایگزین  برای دقایقی کوتاه به میدان رفته است یا 90 دقیقه روی نیمکت نشسته.
 
وضعیت محمدنوری هم مثل انصاری فرد است هر چند نوری بعد از مدتها در دیدار با  فولاد بالاخره در ترکیب اصلی به میدان رفت،اتفاقی که در شش بازی قبلی تنها یک بار در دیداربا صبا برایش رخ داده بود.
 
حال باید دید مانوئل به کدام یک از این بازیکنان کم روحیه که مدتی  طولانی از آنها خبر نداشته اطمینان خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها