کد خبر: ۷۹۳۳۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۰     ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
گردانندگان روزنامه «گـل» که بعید به نظر می رسد از وضعیت نامناسب این بازیگر در سفرهای خارج از کشور بی اطلاع باشند، در مصاحبه ای اختصاصی با وی، از آب گل آلود ماهی گرفته و بار دیگر فضا را برای بهانه جویی های «معتمدآریا» مهیا ساخته اند.
بولتن، «فاطمه معتمد آریا» بازیگر سینمای کشور که در جریان بازی تیم ملی ایران-لبنان در جمع هواداران تیم ملی در بیروت حاضر شده بود، بار دیگر نام خود را در سطح اول رسانه های نوشتاری و دیداری مطرح کرد. اما اینبار نام فاطمه معتمد آریا بر خلاف روال معمول؛ تیتر یک سایت ها و روزنامه های ورزشی شد.

در میان تمام این رپرتاژ آگهی هایی که سایت ها و روزنامه های گوناگون به این بازیگر سینما و تلویزیون اختصاص داده اند؛ روزنامه گل با اختصاص عکس بزرگ وی، در صفحه اول خود گفتگوی اختصاصی را با این بازیگر منتشر کرد.

گردانندگان روزنامه «گـل» که بعید به نظر می رسد از وضعیت نامناسب این بازیگر در سفرهای خارج از کشور بی اطلاع باشند، در مصاحبه ای اختصاصی با وی، از آب گل آلود ماهی گرفته و بار دیگر فضا را برای بهانه جویی های «معتمدآریا» مهیا ساخته اند.

معمتدآریا که با حضور در ورزشگاه بیروت طعنه ای به حضور بانوان در استادیوم های ورزشی کشور زده است، در مصاحبه با گل می گوید: «گویا هنوز وقت استادیوم رفتن خانم ها نشده است. البته این فرهنگ در جامعه ما وجود دارد، اما کار آنهایی که تصمیم می گیرند که خانم ها از رفتن به استادیوم محروم باشند اشتباه است.»

به نظر می رسد این خانم؛ تنها استادیم های فوتبال را استادیوم های ورزشی می داند که اینگونه انتقاد می کند و بانوانی را که در سالن های والیبال و هندبال و بسکتبال به تماشای ورزش مورد علاقه خود می نشینند، جزء بانوان ایرانی نمی داند!

معمتدآریا مصاحبه خود با روزنامه ورزشی «گـل» را با انتقاد از مدیران سینمایی کشور پایان می دهد و می گوید: «سینمای ما زمانی اوضاع خوبی داشت، اما اگر امروز اتفاق خوبی هم می افتد از قدرت و توانایی مدیریتی نیست. بلکه اتفاقی است. در کل بگویم وضع سینما و فوتبال ایران، هردو افتضاح است»

اما باید از سردبیر محترم این روزنامه ورزشی پرسیده شود که آیا فوتبال ایران آنقدر به قهقهرا رفته است که افرادی مانند خانم معتمدآریا باید کرسی‌دار نقد و تحلیل آن شوند؟ آیا در فوتبال ایران، کارشناس ورزشی و فوتبالی دیگری وجود ندارد که از آنها جویای احوال خراب فوتبال کشور شوید؟ آیا صرف حضور یک بازیگر زن در یک استادیوم ورزشی دلیل قانع کننده ای است که با او در رابطه با وضعیت فوتبال کشور مصاحبه شود؛ آن‌هم در قالب تیتر و عکس یک روزنامه مدعی حرفه‌ای‌گری؟ آیا این برای اولین مرتبه است که یک بازیگر سرشناس در یک محفل ورزشی حاضر می شود که این‌گونه خارق العاده به تصویر کشیده می‌‎شود؟

به نظر می رسد یافتن پاسخ این سوالات کار چندان دشواری نباشد. اما بهتر است مسئولین محترم روزنامه ورزشی «گـل» پیش از آنکه این مصاحبه اختصاصی! را انتشار دهند و با انتشار تصویر یک بازیگر بر روی صفحه اول سعی بر افزایش فروش روزنامه به هر قیمتی داشته باشند، برخی تصاویر این خانم در حاشیه جشنواره‌های خارجی را ملاحظه می کردند؛ شاید مدیر مسئول محترم روزنامه «گـل» با یک جستجوی ساده از تصاویر این بازیگر و اخبار چند روز گذشته وی می توانست تصمیم بهتری در این خصوص بگیرد و یا حداقل فرد موجه‌تری را برای تحلیل دیدار ایران- لبنان انتخاب کند.

جهت اطلاع مسئولین روزنامه گل؛ تهیه فیلم مشترک فاطمه معتمدآریا و محمد نوری زاد تازه ترین دسته گل این بازیگر سرشناس سینمای کشور است که امروز تصویر وی، صفحه اول این روزنامه ورزشی را به خود اختصاص داده است.

لازم به ذکر است شاید عده ای با دیدن تصویر این بازیگر بر روی صفحه اول روزنامه ورزشی‌تان، تحریک به خرید روزنامه شوند، اما باید بدانید عده دیگری هم هستند که وقتی تصویر این بازیگر را بر روی روزنامه مشاهد می کنند، به یاد تصاویر نامناسب او می افتند و رغبتی برای تماشای تصویر چنین انسان‌هایی نمی کنند.

تصاویر ذیل جهت اطلاع مدیرمسئول و سردبیر روزنامه ورزشی «گـل» بازنشر می گردد
























نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
abas
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۳ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
تا كور شود هر آنكه نتواند ديد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها