کد خبر: ۷۹۴۸۶
زمان انتشار: ۱۸:۱۸     ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
ادامه سرکوب تظاهرات مردمی در مناطق مختلف بحرین و واکنش آیت الله عیسی قاسم به فیلم موهن به ساحت مقدس رسول گرامی خدا(ص) از مهمترین اخبار این کشور است.
مهر، پایگاه الوفاقگزارش داد: بیش از 27 منطقه و روستای بحرین شاهد یورش نظامیان رژیم بود و آنها پنج نفر را بازداشت وشش نفر دیگر را زخمی کردند.

نظامیان بحرین ضمن یورش به منازل مردم از گازهای سمی و خفه کننده و گلوله های ساچمه ای علیه مردم و تظاهرات کنندگانی که خواستار برقراری دموکراسی بودند استفاده کردند.

مناطقی که شاهد تظاهرات بود عبارت بودند از: منامه، المحرق، العکر، المعامیر، ستره، سلماباد، السنابس، عالی، بوری جد حفص، القدم، شهرکان، کزکان، صدد، دار کلیب، ابوصیبع، الشاخوره، کرباباد ، باربا، الدراز، المرخ، کرانه، السهله، البلاد القدیم، الغریفه و توبلی.

این پایگاه بیان کرد: نظامیان رژیم این تظاهرات را مانند تظاهرات دیگر به شدت سرکوب کردند در فرودگاه بحرین شیخ عادل الشعله را هنگام خروج از کشور دستگیرو پس از بازجویی طولانی وی را آزاد کردند.

خبر دیگراینکه آیت الله عیسی قاسم روحانی برجسته بحرینی با اشاره به تولید و نمایش فیلم موهن ضد اسلامی گفت: غرب بارها به اسلام و رسول گرامی آن اهانت کرده است، اما توهین کنونی به درد آورنده قلب مسلمانان و نشان دهنده عمق کینه غرب نسبت به اسلام است.

وی بیان کرد: غرب با این اقدامات سخیف نمی تواند به عزت مسلمانان گزندی وارد کند و این اقدام احمقانهاست اما اینکه غرب به توهین کنندگان چراغ سبز نشان می دهد، با هدف ایجاد خشونت و نا امنی در دنیاست.

عیسی قاسم اظهار داشت : همه مسلمانانو مسیحیان باید برای مقابله با توهین به ادیان و این جنایت به پا خیزند و با کلیه ابزاری که در دست دارند به مقابله با آن بپردازند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها