کد خبر: ۷۹۷۴۸
زمان انتشار: ۱۶:۵۱     ۲۷ شهريور ۱۳۹۱
دانشگاهيان دانشگاه صنعتي اميركبير، ظهر امروز، بعد از اقامه ي نماز جماعت ظهر و عصر، با تجمع در صحن دانشگاه، اقدام اخير صهيونيسم جهاني در توليد فيلم موهن پيامبر اعظم -صلي الله عليه و آله- را محكوم كردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی بی باک، در اين تجمع دانشجويان شعارهاي "الله اكبر،‌لا اله الا الله، محمد رسول الله،‌امريكا عدوالله"، " مرگ بر آمريكا، مرگ بر اسرائيل، مرگ بر انگليس"، "جان ما در اين راه فداي رسول الله"، " بالروح بالدم نفديك يا رسول" ، "لبيك يا محمد لبيك يا رسول الله"، "اني احامي ابدا عن ديني/وعن رسول الصادق اليقيني"و ... سر دادند.

دانشگاهيان اميركبير در انتهاي تجمع بعد از قرائت بيانيه اي مشترك ميان تشكل هاي بسيج دانشجويي،‌انجمن اسلامي، كانون انديشه ي دانشجوي مسلمان، هيئت رهروان شهدا و كانون قران و عترت، و كانون انتظار و گروه دانشجويي 313، با آتش زدن پرچم اسرائيل و خواندن دعاي فرج به تجمع خود خاتمه دادند.

بيانيهي مشترك تشكلهاي دانشجويي و كانونهاي دانشگاه صنعتي اميركبير در پي فاجعهي اهانت به رسول مكرم اسلام (صلي الله عليه و آله وسلم) که نسخه ای از آن در اختیار بی باک قرار گرفته است، بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحيم

((يُرِ‌يدُونَ أَن يُطْفِئُوا نُورَ‌ اللَّـهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَيَأْبَى اللَّـهُ إِلَّا أَن يُتِمَّ نُورَ‌هُ وَلَوْ كَرِ‌هَ الْكَافِرُ‌ونَ)) سوره توبه آيه 32
آنها می‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند؛ ولی خدا جز این نمی‌خواهد که نور خود را کامل کند، هر چند کافران ناخشنود باشند!

دوباره دستهای تا مرفق غرق خونِ خون آشامان صهیونیست در عرصهی تصویر نمایان شد و به مانند گذشته فاجعه آفرید ليک چهارده قرن است که قلب اسلام زخمی از تیغ نامردمانِ حق‌ستیز است. آن هنگام که رسول مهربانی، دعوت آسمانی خویش را به توحید آغاز کرد، ابوجهل‌ها و ابولهب‌ها با دست و زبان به سوی او حمله بردند و امروز هم با حیله‌ی کثیف دیگری از حیله‌های شیطان، دل‌های دوستانش را تیرباران کردند، آتش دوزخ را علیه خود، جان دو چندان بخشیدند و زبوني و خواري خويش به رخ کشيدند.

اما چه سود! آيا اين دست اسلام ستيزي ها منجر به تضعيف اسلام و ايجاد تفرقه ميان گروههاي مختلف مسلمان شد؟ آيا جايگاه والاي پيامبر رحمت در چشم حق طلبان متزلزل شد؟ آيا از معرفت و محبت نسبت به آستان نبي خاتم کاسته شد؟ آيا تنفر از اسلام در جهان حاکم شد و موج اسلام خواهي برآمده از بيداري اسلامي فروخفت؟ آيا جايگاه آمريکا و رژيم منحوس صهيونيستي در جهان تقويت شد؟

از سويي ديگر آنچه از اين جنايت دردناک برمي آيد تلاش عوامل پشت پرده در ایجاد فتنه و درگیری میان امت اسلام و پیروان راستین حضرت عیسی بن مریم -سلام الله علیهما- است. نيک روشن است که در اعتقادات ما مسلمانان ايمان به اصل نبوت جزئي از اصول دين است که تمام مذاهب اسلامي بر آن متفق اند. داستان حضرت مسيح -عليه السلام- در كتاب آسماني مسلمانان، قرآن، به هنرمندانه ترين وجه ممكن تصوير شده است و احترام به تمامي پيامبران از آدم تا خاتم جزء لاينفك زندگي يك مسلمان است. در اين راستا برخود لازم مي دانيم از تمامي دوستان اهل كتاب كه در اين موضوع همدرد مسلمانان گشتند، تشکر نماييم.

در پايان ما فعالين گروههاي دانشجويي دانشگاه صنعتي اميرکبير، با تأکيد بر سعادت بخشي اسلام براي بشر امروز، ضمن آن که دول مستبد غربي را مسبب اصلي اين اهانت بزرگ رسول رحمت مي دانيم، اعلام میداریم مجازات عاملان آشکار و نهان اين جنايت بزرگ نتیجهی طبیعی اعمال کثیف شما در حرمت شکنی و قبح ریزی از اهانت به مقدسات اسلامی است و آن را چاره نیست! پس به شما بشارت میدهیم که آسوده خوابیدن شبهایتان را از این پس باید در وهم و خیال تصور کنید!

امضاكنندگان: بسيج دانشجويي،‌انجمن اسلامي، كانون انديشه دانشجوي مسلمان، كانون قرآن و عترت،‌كانون انتظار، هيئت رهروان شهدا، گروه دانشجويي 313
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها