کد خبر: ۷۹۷۵۸
زمان انتشار: ۱۸:۳۶     ۲۷ شهريور ۱۳۹۱
ادبیات پر از کینه و تنفر فرقه رجوی/
انجمن دفاع از قربانیان تروریسم: ادبیات هر شخص یا گروهی ارتباط تنگاتنگ با شخصیت و ماهیت حقیقی و حقوقی آن فرد یا گروه دارد. بنا به این مهم در اینجا ادبیات مصطلح و رایج فرقه تروریستی منافقین را مورد کنکاش قرار می دهیم تا در پرتو این تحلیل ماهیت این فرقه را نمایان سازیم.

"نفرت انگيز"، "ياران شيطان"، "مزدوران "، "دژخیم"، "نفوذی"، "فاشیستی"، "اقدام جنايتکارانه"، "جانیان"، "سگان"، "بانگ سگ"، "عربده کشان"، "واق واق کنان".

اینها بعضی از واژه ها و اصطلاحاتی است که فرقه مجاهدین خلق با آن ها جمله می سازند. با آن ها حرف می زنند، می نویسند و در سایت ها و رسانه های شان به کمک این واژه ها منظورشان را می رسانند.

1.jpg

ادبیات پر از تنفر و سراسر نفرین و مرگ که یکباره حجم بالایی از انرژی منفی را منتقل می کند ناشی از ماهیت جنگ طلبانه و تروریستی این گروهک است. نوشته های آنها حتی از سر تظاهر هم که شده کمترین ارتباطی با ارزش های انسانی یا مفهومی به نام صلح و دوستی ندارد. شاید اصلا نتوان واژه ای به نام دوستی و صلح را در گفته های آنها پیدا کرد. هر چه هست سراسر دشنام و فحاشی به این و آن است. البته انتظاری هم نیست. گروهی که سابقه ترور 12 هزار شهروند ایرانی، دهها هزار عراقی و چند شهروند آمریکایی را در پرونده خود دارد چه سنخیتی با صلح می تواند داشته باشد؟

 رجوی.jpg

فرقه مجاهدین خلق به راحتی تمام هر کسی که کمترین انتقاد را به آنها داشته باشد مزدور و دژخیم می خوانند و صدها فحش و ناسزا بارش می کنند. آنها شب و روز به زمین و زمان ناسزا می گویند و مدام از دیگران طلبکارند!از جمله کسانی که اخیرا مورد هجمه ناسزاگویی آنها قرار گرفت، مارتین کوبلر نماینده سازمان ملل در امور عراق است. وی تنها به دلیل اینکه بهانه های این فرقه در خصوص نرفتن به کمپ موقت لیبرتی را غیر قابل توجیه دانست و فقدان امکانات در این کمپ را رد کرد مورد غضب و در نتیجه فحش و دشنام قرار گرفت.

.jpg

البته شکی نیست" از کوزه همان برون تراود که در اوست" . این همه ناسزا و دشنام گویی تنها از یک ذهن خشونت طلب، دیکتاتور و تروریست می تراود که هنوز در سخن گفتن مشکل دارد و بدون هیچ پشتوانه و دستاوردی و با سابقه ای که همه را یاد ترور و خیانت به کشور می اندازد، سعی دارد اموراتش را پیش ببرد. اما غافل از اینکه چنین ادبیاتی دهه هاست که منسوخ شده و جز افشای ماهیت درونی آنها فایده ای ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها