کد خبر: ۸۰۲۲۷
زمان انتشار: ۱۹:۳۱     ۲۹ شهريور ۱۳۹۱
شكست جريان فتنه، حضور عناصر فراري فتنه در غرب با سمپاشي‌ عليه نظام جمهوري اسلامي ايران،ارتباط نزديک جريان فتنه در داخل و خارج از کشور با تشکيلات صهيونيستي و نفوذ به بدنه ضد انقلاب موجب شده بار ديگر با به كارگيري عناصر خود در برخي از NGO هاي تشكيلات خود ماهيت ضد اخلاقي جديدي را نشان دهد.بطوريکه اين بار يکي از اين عناصر با نوشتن مقاله‌اي موهن در فضاي مجازي به ترويج خيانت و هرزگي پرداخته است.
به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران؛در پي سقوط جريان ورشكسته فتنه به ورطه مستهجن‌ترين تبليغات سياسي و فرهنگي، مرضيه آرمين همان شخصيت فعال در جريان فتنه سال 88 كه اكنون با تشكيلات صهيونيستي بهائيت همكاري كرده و سخنگوي باند بهائيان در يكي از NGOهاي وابسته به تشكيلات است در جديدترين مقاله خود در سطح فضاي مجازي با اشكار كردن ماهيت ضد اخلاقي و ضد ديني خود در مقاله‌اي تحت عنوان "من خيانت مي‌كنم" ضمن طرح ماهيت خود به عنوان فردي بدكاره، با ترويج خيانت و هرزگي، آشكارا از خيانت‌‌هاي خود مي‌گويد.



*خانم خيانتكار و ارتباط او با تشكيلات صهيونيستي بهائيت

مرضيه آرمين كه در حال حاضر در فرانسه زندگي مي‌كند، پس از ارتباط گيري با فردي به نام نويد خانجاني (نوه جمال الدين خانجاني از سران اصلي فرقه بهائيت) وارد تشكيلات صهيونيستي بهائيت شده و به سمت سخنگوي يكي از NGO هاي بهايي فرانسه مشغول به كار مي‌شود. وي با فعاليت در سازمان ضد اخلاقي و ضد ديني بهائيت ماهيت اصلي خود و سازمان متبوعش را با نوشتن مقاله موهن بيش از پيش آشكار و نمايان ساخته است.

*آيا خانم هرزه بهايي شده است؟

شايعاتي در مورد اينكه اين فرد در طول فعاليت خود در سازمان صهيونيستي بهائيت به اين فرقه ضاله گرويده است وجود دارد كه با بهائي شدن وي يا نشدن وي ماهيت موضوع تفاوتي نكرده، چرا كه او با فعاليت در تشكيلات بهائيان به تحركات ضد ديني و ضد انساني همچنان ادامه مي‌دهد.  

*باند بهائيان به دنبال چيست؟

سازمان انگليسي ساخته بهائيت با استخدام افرادي چون مرضيه آرمين و دادن خط فكري كاملا ضد اخلاقي و وقيحانه به اين افراد در سياستي كاملا ضد ديني و ضد شيعي در حال حمله به مقدسات و ارزش‌هاي اخلاقي است. گسترش فعاليت بهائيت در ساختارهاي اپوزيسيون در دو سال اخير و حمايت هاي مالي و پشتيباني اين تشکيلات صهيونيستي موجب شده تا امکان يارگيري از درون فعالان فتنه براي بهائيت فراهم شود.

*آيا بين سخنگوي بهائيان و يك عنصر فتنه رابطه‌اي وجود دارد؟

در حال حاضر شايعاتي جدي در خصوص ارتباط نسبي سخنگوي يكي از انجمن‌هاي بهائيان در فرانسه با يكي از عناصر اصلي فتنه وجود دارد كه تحقيقات باشگاه خبرنگاران در اين زمينه ادامه دارد و در آينده نتيجه تحقيقات و ارتباط بين اين دو نفر افشا خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
UNITED STATES
۰۱:۰۲ - ۰۱ دی ۱۳۹۱
۰
۰
من مسلمانم
اما نگاه شما مریضه و هر گونه آزادی ، حتی از نوع دینی که شخصی ترین نوع آزادیه برای هیچ کدام از افراد همزبون و هم میهنتون قائل نیستید
قطعا اگر قدرتتون بیشتر از این بود باعث آزار تمام مردم دنیا میشدید که البته هستید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها