کد خبر: ۸۰۲۴۹
زمان انتشار: ۰۰:۳۰     ۳۰ شهريور ۱۳۹۱
با انتشار کاریکاتورهای موهون در نشریه فرانسوی؛
نشریه فکاهی فرانسوی "شارلی هبدو"، امروز اقدام به انتشار این کاریکاتورها کرد. "شار" سردبیر و کاریکاتوریست این نشریه پیش از این در برابر هشدارهای برخی مسئولان فرانسوی نسبت به تبعات این اقدام، اعلام کرده بود که انتشار این تصاویر نشان‌دهنده آزادی بیان است. در حالی که این مجله سال گذشته نیز کاریکاتورهای موهن دیگری را منتشر کرده بود که اقدام "شارلی هبدو" به بروز اعتراضات گسترده مسلمانان فرانسه و اروپا انجامید، مسئولان "شارلی هبدو" پیش از انتشار این تصاویر گفته بودند که این کاریکاتورها تکان‌دهنده خواهد بود.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، همزمان با دستور ممنوعیت تظاهرات‌های مسلمانان در شهرهای فرانسه علیه فیلم موهن به ساحت پیامبر اسلام، یک مجله فکاهی فرانسوی که قبلاً اعلام کرده بود قصد دارد چند کاریکاتور موهن دیگر را منتشر کند، امروز دست به انتشار چندین کاریکاتور موهن به پیامبر عظیم الشان اسلام کرد.

نشریه فکاهی فرانسوی "شارلی هبدو"، امروز (19 سپتامبر) اقدام به انتشار این کاریکاتورها کرد. "شار" سردبیر و کاریکاتوریست این نشریه پیش از این در برابر هشدارهای برخی مسئولان فرانسوی نسبت به تبعات این اقدام، اعلام کرده بود که انتشار این تصاویر نشان‌دهنده آزادی بیان است.

سردبیر این نشریه در پی انتشار این کاریکاتورهای موهون امروز به خبرگزاری فرانسه گفته است: ما نمی خواهیم به اقدامات تحریک آمیز بیشتری دست بزنیم. ما تنها می خواهیم از آزادی بیان دفاع نموده و نفی خشونت کنیم.

در حالی که این مجله سال گذشته نیز کاریکاتورهای موهن دیگری را منتشر کرده بود که اقدام "شارلی هبدو" به بروز اعتراضات گسترده مسلمانان فرانسه و اروپا انجامید، مسئولان "شارلی هبدو" پیش از انتشار این تصاویر گفته بودند که این کاریکاتورها تکان‌دهنده خواهد بود.


سریال توهین های غرب نسبت به دین مبین اسلام و شخصیت پیامبر اکرم(ص) در حالی انجام می گیرد که هنوز خشم مسلمانان جهان نسبت به فیلم موهون ساخته "سام باسیل" فروکش نکرده و هر روز شاهد تظاهرات‌های گسترده‌ای در جهان اسلام هستیم.

اقدامات  مشابه نشریه فرانسوی شارلی هبدو در تمسخر اسلام و ارزش های اسلامی در سال های گذشته واکنش شدید مسلمانان فرانسه و دیگر کشورهای اروپائی را در پی داشته است.

لازم به ذکر است که فرانسه بیشترین جمعیت مسلمان اروپا را در خود جای داده است و این اقدام مجله «شارلی هبدو»، علیرغم ممنوعیت برگزاری هرگونه تجمع برای مسلمانان در فرانسه، قطعا پیامدهای شدیدی از سوی مسلمان این کشور برای مسئولان این مجله خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۴ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۱
۴۳
۵
بي عرضه ترين كشور غربي كه فقط از ديگران تقليد مي كند .خاك تو سرت كنم با آن حاكمان فاسد وكثيفتان .تف تف به شرفتان .اي بابا كدام شرف؟؟
پاسخ
مهاجر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۰ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
خاك برسرت 598بي ملاحظه آخه اين چه شطرنجي يا سانسوره اينكه معلومه و شمام داري اشاعه ميدي احمق
خدا کرم حسنی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۸ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۱
۳۳
۶
قدم اول نابودی وهابیت دست پرور ده وحامی سر سپرده غربیها
پرواضح است که فرزندانی که پدرشان معلوم نیست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۷ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۱
۳۰
۴
خدا لعنت کند این شیاطین را، به امید روزی که حضرت و مولا و ولی امرمان آقا امام زمان ظهور کند و مزد این بی حرمتی ها را به این خبیسان بی دین بدهد و آنها را به هلاکت برساند.
تعجیل در فرجش صلوات.
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
پاسخ
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۹ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۱
۲۱
۵
اینا فهم وشعور ندارن وقتی به پیامبر ص وقرآن توهین می کنن در واقع به پیامبران و کتابهای آسمانی - گرچه تحریف شده اند - خود هم توهین میکنن چرا چون پیامبر ص و قرآن ما موید ادیان و پیامبران گذشته است.
پاسخ
ارش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۲ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۱
۱۰
۶
همشو که شطرنجی کردین یه بار یا فیلترش نکنین یا یه بار نگین راحت
پاسخ
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۱ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۱
۲۲
۶
این احمق ها فکر میکنند دارند پیروز میشوند در حالیکه با این کارهایشان اتحاد بین تمامی مسلمانان از جمله شیعه و سنی را افزایش میدهند واقعا دشمنان از بین احمق ها انتخاب میشوند
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۵ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۱
۷
۳
!!!! عاشق نطرات نظر دهنده های این سایتم.دستتون درد نکنه :)
پاسخ
شهرام دیندار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۷ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۶
۱
ما به پیامبر و مقدسات آنهااحترام میذاریم فرهنگشان راواقعا"نشان دادندبااین دموکراسی مسخره شان.
پاسخ
vahid
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۳ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
مرگ بر امريكا و اسرائيل خدا لعنتشان كند

اين ملتها كه اصل ونسب ندارن

پس نتيجه ميگيرم كه جوجه خر است
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۷ - ۲۴ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
کافر همه رابه کیش خودپندارد
حرومزاده ها ننه باباشون رو نگاکردن وپیامبر عظیم الشان اسلام رونقاشی کردن
شعارمرگ براسراییل هم دیگه قدیمی شده چون اصلا اسراییل وجود ندااااااااااره
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها