کد خبر: ۸۰۳۹۵
زمان انتشار: ۱۵:۰۹     ۳۰ شهريور ۱۳۹۱
 به گزارش 598 به نقل از خانه ملت، احمد امیرآبادی فراهانی در نطق میان دستور نشست علنی مجلس شورای اسلامی با تبریک میلاد کریمه اهل بیت(س) گفت: ما هم اکنون در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم از این رو باید یاد و خاطره رزمندگان را گرامی بداریم زیرا به طور حتم از جان گذشتگی این افراد موجب آبروی جمهوری اسلامی ایران شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از ساخت فیلم موهن به پیامبر خاتم(ص) افزود: به طور حتم صهیونیست‌ها در چند ماه اخیر نتوانستند موج بیداری اسلامی را در جهان تحمل کنند، از این رو عجز و ناتوانی خود را با توهین به ساحت حضرت محمد(ص) تلافی کردند.

وی ادامه داد: متأسفانه اقدامات ضد اسلامی کشورهای غربی به ویژه آمریکا در چند سال اخیر تازگی نداشته است بلکه این کشورها با اقدامات خود دل اهل ایمان و مسلمانان را می‌آزارند از این رو مسلمانان جهان خواستار از بین بردن ظلم در جهان هستند.

این نماینده مجلس نهم با بیان اینکه قم از دیرباز مورد عنایت پیامبر(ص) و ائمه اطهار بوده است، یادآور شد: از حسن‌های دیگر این شهر محل دفن کریمه اهل بیت(س) و استقرار حوزه علمیه است، از طرف دیگر بروز قیام‌های 15 خرداد و 19 دی ماه به زعامت امام خمینی(ره) و 9 دی به رهبری رهبر معظم انقلاب از نکات به یادماندنی شهر قم است.

امیرآبادی فراهانی با تأکید بر اینکه قم متعلق به تمام جامعه اسلامی است، گفت: متأسفانه با وجود تلاش‌های بسیار مسئولان تاکنون به توفیقات بسیاری نرسیده است، از این رو باید با برنامه‌ریزی این شهر را در شأن کریمه اهل بیت و ملت ایران بسازیم.

وی با اشاره به سفر میلیون‌ها زائر به قم در سال افزود: متأسفانه با وجود توجه مردم ایران به شهر قم تا کنون کمترین امکانات برای این شهر در نظر گرفته شده است.

این نماینده مجلس نهم با اشاره به طرح حرم تا جمکران یادآور شد: این طرح به طور حتم یکی از بزرگترین طرح‌های قم است از این رو مسئولان و نمایندگان باید با تدبیر در اختصاص بودجه سالیانه این طرح تلاش کنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تأکید بر اینکه مسئولان باید به ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس توجه بیشتری کنند گفت: یکی از راه‌های حمایت از این افراد تصویب لایحه جامع ایثارگران است که هم اکنون در مجمع تشخیص مصلحت نظام باقی مانده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها