کد خبر: ۸۰۵۱۹
زمان انتشار: ۱۰:۲۰     ۰۱ مهر ۱۳۹۱
داماش با این شکست از چهار مسابقه متوالی صاحب تنها یک امتیاز گردید و برای بالا کشیدن خود کار بسیار سختی را در پیش دارد. این دشواری کار را باید بیشتر از همه درخشان و شرکا درک کنند
آلومینیوم راه آهن
ok
سایت گل - هفته نهم لیگ برتر، دور دوازدهم، جام خلیج پارس.
ورزشگاه رجایی قزوین.
گل دقیقه 94 (فرزاد آشوبی (پنالتی) راه آهن)
تماشاگر: دو هزار نفر-
داور: حسن اکرامی - کمک داوران: آرمان اسعدی و امیر بهرام نبوی.
کارت زرد: دقیقه 25 محمد سیاه، هادی محمدی دقیقه 92 (داماش)- دقیقه 52 فرزاد آشوبی،دقیقه 60 علی حسینی (راه آهن)
داماش گیلان:
میلاد فرهانی،مهدی کیانی(از دقیقه 69 امین متوسل زاده)،محمد سیاه( از دقیقه 82 هادی محمدی)،علی رضا نظیف کار،رسول بروش( از دقیقه 79 هادی سهرابی)،مصطفی حاجتی،ابوالفضل حاجی زاده،محمد رضا مهدوی،مرتضی ابراهیمی،علی رضا جهانبخش،افشین چاوشی.


سرمربی: حمید درخشان.
راه آهن شهر ری:
فرشید کریمی،سید علی حسینی،ابراهیم کریمی،پیرزو قربانی،حسین پاشایی،مهرداد کفش گری،بهشاد یاورزاده( جهانگیر عسگری از دقیقه 59)،مهدی زارعی،فرزاد آشوبی،ایمان رزاقی راد(از دقیقه 81 مجتبی شیری)،بهادر عبدی.
سرمربی: علی دایی.
شرح بازی:
دو تیم داماش و راه آهن در حالی در ورزشگاه رجایی قزوین به مصاف هم رفتند که در این بازی داماش میزبان بود و مشغول گذراندن دوران محرومیت خود به دستور کمیته انظباطی بود. داماش که در این بازی بدون مربی قبلی خود امید هرندی پا به میدان گذاشته بود و سرمربی تازه خود حمید درخشان را بر روی سکو می دید به مصاف شاگردان علی دایی رفته بود که آن تیم هم به مانند داماش در هفته گذشته هر سه امتیاز بازی را از دست داده بوداین مسابقه به نوعی چنگ دو همسایه جدول در مکانهای دهم و یازدهم هم بود.
بازی در ابتدای نیمه اول با میدان داری داماش و بیشتر در میانه میدان آغاز شد.پس از گذشت نیمی از مسابقه در این نیمه راه آهنی ها توسط یاورزاده و فرزاد آشوبی چند موقعیت نصف و نیمه بر روی دروازه داماش تدارک دیدند که البته حاصلی در پی نداشت. ولی بعد از آن این رشتی ها بودند که خود را بر حریف تحمیل کردند و چندین بار توسط مثلث چاوشی،مهدوی و جهانبخش تدارک چند حمله پی در پی را دیدند که با بی دقتی مهاجمین سودی برای داماش بدست نیاورد.البته درخشش فرشید کریمی هم در این میان بی تاثیر نبود. در ادامه مهاجمین داماش چندین بار دیگر بر روی دروازه راه آهن خطر آفرین شدند که مهمترین آنها شوت حاجتی و جهانبخش بود. در هر صورت این نیمه از لحاظ بار فنی و زیبایی های فوتبال بسیار تهی بود.
نیمه دوم:
این نیمه به مانند نیمه نخست ابتدا با یک بازی کم تحرک آغاز شد اما هر چه بازی به جلوتر رفت هیجان و شتاب بازی بیشتر شد و هر دو تیم موقعیت های حساسی بر روی دروازه هم خلق کردند که مهمترین آنها ضربه ی سر زیبا ی رزاقی راد بود که به فاصله چند میلی متری به اوت رفت و شوت سهمگین چاوشی و ضربه ی سر عالی مهدوی بود که کریمی آن را دفع کرد.در یکی از موقعیت های حساس بازی فرار متوسل زاده تازه به میدان آمده با شوت سرکش او همراه شد که به فاصله اندکی از بالای دروازه به اوت رفت،اعتراض های همیشگی علی دایی چاشنی این صحنه بود.
در حالی که همه منتظر شنیدن سوت داور بودند اکرامی سوتش را به نشانه پنالتی برای راه آهن نواخت و با این ضربه پنالتی راه آهن توانست سه امتیاز شیرین را با خود به خانه ببرد. به هر روی داماش با این شکست از چهار مسابقه متوالی صاحب تنها یک امتیاز گردید و برای بالا کشیدن خود در روزهای آینده کار بسیار سختی را در پیش دارد. این دشواری کار را باید بیشتر از همه درخشان و شرکا در کنند.
داماش 0-1 راه آهن: فرار بهادر عبدی در دقیقه 92 در حالی که می رفت با فراهانی تک به تک شود با خطای مدافعان داماش مواجه شد و ضربه پنالتی را فرزاد آشوبی به تنها گل راه آهن تبدیل کرد.
بهترین بازیکن:
در مسابقه ای که از سطح کیفی بالایی برخوردار نبود بهادر عبدی که پایه گذار چند حمله و همچنین پنالتی راه آهن بود شایسته دریافت بهترین بازیکن زمین بود.
اتفاق ویژه:
1- این بازی که برای داماش در تبعید برگزار شده بود ظاهرا از لحاظ سخت افزاری هم نوعی تبعیدگاه به شمار می رفت! چون از پخش آن در تلویزیون قزوین و گیلان خبری نبود و به مانند روزهای فوتبالی دهه ی شصت و اوایل هفتاد علاقه مندان مجبور بودند که از طریق رادیو مسابقه را دنبال کنند!
2- حدود هزار تماشگر رشتی در این مسابقه خود را به قزوین رسانده بودند که با شور و انرژی خاصی تیم خود را تشویق می کردند. ظاهرا پیش از مسابقه حسن زاده به مسئولان داماش گفته بود که اگر این مسابقه بدون تنش برگزار شود احتمالا جریمه بازی دوم بدون تماشاگر به حالت تعلیق در خواهد آمد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها