کد خبر: ۸۰۹۴۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۰۲ مهر ۱۳۹۱
حاتم نارویی استاندار سیستان و بلوچستان که تنها دو ماه از دوران انتصابش میگذرد تاکنون سبب رضایت مندی گسترده محافل فتنه گر و همچنین نارضایتی فراوان جریانات ارزشی شده است.
به گزارش رجانیوز، استاندار جدید سیستان که در فاصله کوتاهی نزدیکان مولوی عبدالحمید و فعالین ستاد های سران فتنه را در پست های مهم در استانداری منصوب کرده اخیرا ارتباط خود را با محافل افراطی نیز در این استان گسترده تر کرده است.
 
وی در ابتدای ورود به این استان همزمان با انتصاب امیر میر مسئول شاخه طوایف ستاد مرکزی میرحسین موسوی در یکی از سمت های مهم استانداری؛ باقر کرد مشاور مولوی عبدالحمید را نیز به عنوان  مشاور خود منصوب کرد.
 
دو فرد مذکور هر دو به مسجد مکی زاهدان نزدیک می باشند و منویات این جریان تندرو  را در استانداری دنبال می کنند.
 
استاندار جدید سیستان و بلوچستان که علاقه زیادی به ارتباط گیری با محافل تندرو  با تفکرات وهابی از خود نشان داده اخیر با مولوی عبدالمجید مرادزهی یکی از کارشناسان شبکه وهابی فارسی زبان نور نیز دیدار کرده است.
 
مولوی مرادزهی از اساتید تندرو مسجد مکی می باشد که سالهاست در شبکه های وهابی فعالیت داشته و در کارنامه وی مصاحبه با رسانه های ضد انقلاب منجمله بی بی سی فارسی و روزآنلاین و... دیده می شود.
 
وی دارای تفکرات تند می باشد که در  کلاس های درس خود طالبان و القاعده را بهترین الگوی اهل سنت معرفی می کند.
 
مولوی مرادزهی چندی قبل در یک سخنرانی عمومی در مسجد مکی زاهدان پس از کشته شدن بن لادن از او به عنوان بزرگترین مجاهد عصر حاضر نام برد و اظهار  داشت: "شهادت مجاهد بزرگ بن لادن را كه در عصر حاضر ابر مردي بزرگ بود كه با دو ابر قدرت ديكتاتور و مغرور و متكبر حال حاضر يعني اتحاد جماهير شوروي و ايالت متحده آمريكا به جهاد و مبارزه پرداخت را تسليت مي گويم بر اثر جهاد و مبارزه چندين ساله اسامه بن لادن و بسيج كردن مجاهدين عرب و بسيج نيروهاي انساني و همچنين بسيج كمك هاي مالي به كشور اسلامي افغانستان باعث شد تا شوروي سابق از سرزمين اسلامي افغانستان خارج شود و آنان را به خاك مذلت نشاند. بن لادن بعد از مجاهدت هائي كه انجام داد در مقابل يهود و نصارا قيام كرد و قدرت سياسي ، اقتصادي و تبليغاتي غرب را به زانو نشاند و كمر مستكبران جهان را شكست.
 
در نهايت اسامه بن لادن به همان راه پيامبران و راه مجاهدان بزرگ كه همان شهادت است دست يافت . و هم اكنون بايد آبهاي دريا افتخار كند كه بدن اين شهيد مجاهد در آن جاي گرفته است!"
 
گفتنی است استاندار جدید سیستان و بلوجستان به صراحت در برخی محافل خود را نزدیک به یک جریان خاص در دولت معرفی می کند که برای ماموریت های مهم به این استان از طرف آنها آمده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها