کد خبر: ۸۱۶۲۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۰     ۰۵ مهر ۱۳۹۱
شهردار برازجان گفت: 2 هزار تابلو نامگذاری آماده نصب در کوچه‌ها و محلات برای نام‌های جدید و تغییر نام‌های نامناسب در شهر برازجان هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان، کریم حسین‌آبادی صبح امروز در جمع دانش‌آموزان و فرهنگیان برازجان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ارج گذاشتن به مقام شامخ شهدای گلگون کفن میهن اسلامی و محکوم کردن توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) ایشان را نمونه بارز یک انسان حقیقی خواند.

وی در ادامه با اشاره به دهه کرامت، وجود بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) و باب‌الحوائج حضرت امام رضا (ع) را مایه افتخار ایرانیان دانست.

شهردار برازجان به روز آتش‌نشانی اشاره کرد و یادآور شد: هفتم مهر از مناسبت‌های بزرگ در این ایام است که این روز را به نام آتش‌نشان نامگذاری کرده‌اند و وجود این جان برکفان؛ همواره موجب دلگرمی و آسایش شهروندان را فراهم ساخته است.

حسین‌آبادی با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت بیان کرد: ماه مهر ماه مهربانی‌هاست و امیدوار هستیم با همکاری خوبی که بین مجموعه شهرداری و شوراهای دانش‌آموزی در حال شکل‌گیری است در آینده‌ای نه چندان دور شاهد بالندگی و پویایی شهرمان باشیم.

وی اذعان داشت: شهر خوب نیازمند وجود انسان‌های متخصص و آگاه است و کسانی که هم اکنون سکاندار خدمت‌رسانی به مردم هستند دانش‌آموزان دیروز همین مدارس بوده‌اند.

حسین‌آبادی با اشاره به لزوم ساماندهی تابلوهای شهر خاطرنشان کرد: 2 هزار تابلو داریم که آماده نصب در کوچه‌ها و محلات برای نام‌های جدید و تغییر نام‌های نامناسب هستند.

شهردار برازجان افزود: اکثر کوچه و خیابان‌ها به نام شهدای گرانقدر است، اگر نام شهیدی هم در محله یا کوچه‌اش نیست شورای نام‌گذاری که اعضای آن از شورای شهر، شورای فرهنگ عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران و ... حضور دارند؛ مصوبات نام‌گذاری‌های جدید را ظرف 3 ماه به ما ارایه کنند تا اقدام کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها