کد خبر: ۸۴۰۰۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۱۶ مهر ۱۳۹۱
مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) از رد دعوت دانشجویان از سوی عزت‌الله ضرعامی انتقاد کرد.

علی فروغی مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) از رئیس سازمان صداوسیما برای حضور در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: علیرغم پیگیری‌های فراوان دانشجویان آقای ضرغامی دعوت این دانشگاه را قبول نکرد.

فروغی در مورد دلیل نپذیرفتن دعوت دانشجویان از سوی ضرغامی برای حضور در دانشگاه امام صادق(ع) تصریح کرد: آقای ضرغامی با بیان این دلیل که چند سال قبل به دانشگاه امام صادق(ع) آمده‌ام، دعوت دانشجویان را نپذیرفت.

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) خطاب به رئیس سازمان صداوسیما گفت: آقای ضرغامی! بعد از گذشت چندین سال دانشجویان این دانشگاه عوض شدند و همچنین رئیس جمهور و شما نیز دور جدیدی از مسئولیت خود را بر عهده گرفته‌اید.

فروغی به شانتاژ خبری برخی رسانه‌ها برای حضور ضرغامی در دانشگاه شریف اشاره کرد و گفت: برخی رسانه‌ها حضور ضرغامی را به عنوان اولین مقام مسئول در دانشگاه نشان از لبیک به مقام معظم رهبری دانستند.

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) از پخش گزینشی جلسه ضرغامی با دانشجویان در صداوسیما انتقاد کرد و گفت: برای دانشجویان این سؤال پیش می‌آید که چرا در آن جلسه انتقاداتی مطرح نشده است و چرا در آن جلسه فرصتی برای طرح بیشتر انتقادات دانشجویی فراهم نشد؟

به گفته وی، تاکنون رئیس سازمان صداوسیما به غیر از چند دانشگاه محدود به هیچ دانشگاهی نرفته و ما امیدواریم که برای پاسخ به سؤالات دانشجویان در یکی از دانشگاه‌ها حضور پیدا کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سید محمدمهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۴ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
ضرغامی کناره گیری کنه خیلی بهتره
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها