کد خبر: ۸۴۴۹
زمان انتشار: ۱۶:۲۸     ۰۵ بهمن ۱۳۸۹
به گزارش خبرنگار کلمه نیوز از قم  چندی پیش  نامبرده که  ریس یکی از دانشگاههای مذهبی شهر قم بود  از سمت خود درمرکزخدمات حوزه های علمیه برکنار شد.

شنیده های خبرنگار ما حاکی ا زآن است که برخی از علل برکناری نامبرده عبارت است از تخلفات اقتصادی فراوان مانند کمک به ستاد میر حسین موسوی از بودجه مرکز مذکور،کمک به برخی دوستان نزدیک و همفکران سیاسی از بودجه های آن مرکز ، واریز وجوه متعدداز حساب های مرکز موصوف  به حساب  شخصی خود، حمایت از عناصر فتنه فعال در دانشگاه و تبدیل این دانشگاه به محل حضور برخی از مخالفین نظام و انقلاب ، حضور عناصرمساله دار از لحاظ اعتقادی  مانند (م.م) سکولار و دکتر (ش.پ)ازسران فرقه صوفیه  گنابادی در دانشگاه مورد اشاره.

شنیده های خبرنگار ما حاکی ازآن است با توجه به اینکه مسئول برجسته کشور که وی مشاورت فرهنگی وی را بعهده دارد به شدت از نامبرده حمایت مادی و معنوی کرده است، طلاب شهر قم خواستار پاسخگویی مسئول مذکور در برابر اقدامات نامبرده شده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۸ - ۰۶ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
آقا ایشان پول طلبه ها را برای خانه دار شدن گرفت خانه ها با کیفیت پایین و با قیمت بالا با چند سال بد قولی به طلبه ها تحمیل کرد اکثر خانه های پردیسان قم مشکلات اساسی دارد کسی جواب گو نیست که نیست
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها