کد خبر: ۸۵۵۵۸
زمان انتشار: ۲۱:۳۸     ۲۲ مهر ۱۳۹۱
حمله شدید احمد توکلی به رئیس جمهور همچنان ادامه دارد:
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه صنعتی قم شرکت کرده بود در سخنانی تامل برانگیز و خلاف نصایح و راهبردهای مقام معظم رهبری احمدی نژاد را مشابه میر حسین موسوی خواند. وی با بیان اینکه احمدی نژاد و میرحسین موسوی شبیه به یکدیگر می باشد تمامی تلاش خود را برای محکوم نمودن و زیرسوال بردن دولت به کار گرفت و بیان داشت که میرحسین موسوی به نکته خوبی در خصوص قانون گریزی احمدی نژاد در مناظره ها اشاره نمود.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، احمد توکلی که امروز صبح در اظهار نظری عجیب در گفتگو با خبرگزاری مهر از نمایندگان درخواست کرده بود به جای سوال از رئیس جمهور در مجلس به قوه قضائیه مراجعه و از محمود احمدی نژاد شکایت کنند چند ساعت بعد در دانشگاه صنعتی قم عدم کفایت احمدی نژاد را اعلام نمود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه صنعتی قم شرکت کرده بود در سخنانی تامل برانگیز و خلاف نصایح و راهبردهای مقام معظم رهبری احمدی نژاد را مشابه میر حسین موسوی خواند.



وی با بیان اینکه احمدی نژاد و میرحسین موسوی شبیه به یکدیگر می باشد تمامی تلاش خود را برای محکوم نمودن و زیرسوال بردن دولت به کار گرفت و بیان داشت که میرحسین موسوی به نکته خوبی در خصوص قانون گریزی احمدی نژاد در مناظره ها اشاره نمود.

این سخنان احمد توکلی در حالی بیان می گردد که رهبر انقلاب در سخنان چند ماه گذشته خود بارهای بار تمامی مسئولان را به وحدت و همدلی توصیه نموده اند. به هر حال بیان این ادعاهای احمد توکلی و ترغیب نمایندگان به شکایت از رئیس جمهور خود سنجشی بزرگ بر میزان بصیرت و ولایت مداری این آقایان خواهد بود.

همچنین احمد توکلی در این مراسم در پاسخ به خبرنگار پایگاه 598 در خصوص احتمال حمایت ایشان از قالیباف در انتخابات سال آتی تنها به جملاً فعلاً نمی دانم بسنده کرد. وی همچنین در پاسخ به سوالی خبرنگار ما درباره سیاست های فرهنگی شهرداری تهران تنها گفت: فعلاً در این مورد صحبت نمی کنم.

حامی انتخاباتی قالیباف در سال 1384 در سخنانی با قبول عمل گرا بودن محمد باقر قالیباف بر این سوال یکی از دانشجویان بر پراگماتیسم بودن قالیباف مهر تایید می گذارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها