کد خبر: ۸۶۱۰
زمان انتشار: ۲۲:۰۱     ۰۷ بهمن ۱۳۸۹

اینروزها شاهد بالا گرفتن فعالیت های هدفدارهاشمی رفسنجانی و سخنان کنایه دار وی نسبت به دولت و نظام اسلامی  و تأکید چندین باره وی بر سخنان دشمن شاد کن نمازجمعه 26 تیر هستیم . 26 تیر 88  همان نماز کذایی است که بی نمازان اغتشاشگر و مجریان بی بی سی و صدای آمریکا آنرا روز موعود نامیدند و با شرکت فتنه انگیزشان می خواستند از این پایگاه انقلاب مسجد ضراری برعلیه انقلاب اسلامی بنا كنند که در سابقه تاریخ انقلاب اسلامی اولین باری بود که افرادی نا محرم به نظام در آن شرکت کردند و به ساحت نظام  جسارت روا داشتند و همراهی خطیبی که آخرین خطبه اش شد با اغتشاشگران و بازداشت شدگان مجرم که تلاش برای براندازی ، گوشه ای از تخلفات آنان است و صدور رمز مقاومت برای‌آنان در این خطبه ها  همان  نقطه عطفی است که  رفسنجانی را وا می دارد تا بارها به آن رجوع دهد و همانطور که  در نامه بی سلامش به رهبر معظم انقلاب اسلامی  با پیش بینی از آتشفشانهای خشم یاران و گماردگان فرزندانش رمز اغتشاش را صادر کرد اینک رفسنجانی با پافشاری بر26 تیر رمز لجاجت را در این برهه که جنازه فتنه سبز جیفه شده است را صادر می کند . حال خواص باید بدون نگرانی از تعقیب دادستانی بیشتر به این پشتکار آقای رفسنجانی بپردازند ، چرا که رویکرد تازه وی فرا تر از یک خصومت و رقابت با منتخب میلیون ها نفر نشان از فرمانی از جنس همان التهاب آفرینی گروه 14 مارس لبنان دارد که در آستانه صدور کیفر خواست دادگاه آمریکایی اسرائیلی حریری که نظام جمهوری اسلامی را  اینبار نشانه گرفته است ، رفسنجانی با بر هم زدن جو عمومی و ناراحت از آرامش موجود از مدیریت هوشمند دولت در هدفمندی یارانه ها بر آن است که با ایجاد جنگ روانی مرحله دوم تحول اقتصادی را با کارشکنی خود ودوستانش در مجمع بر ضد قانون اساسی و سلب اختیار دولت از بانک ها به ظهور برساند و با سوءاستفاده از ابزار قدرت و مظلوم نمایی جلوی بازگشت ثروت عمومی به مردم را بگیرد ، چنانچه در ملاقات هدفدار وی با چند تن که دانشجو خوانده می شدند وی گفت :

«‌در خصوص مسائل کشور مواضع خود را در آخرین حضورم در نمازجمعه تهران اعلام کردم و اکنون نیز به آن معتقدم . » 3/11/89

برخی از خواص ساده دل ِ پاک ذهن ، تخلفات فاحش دختر وپسر آقای رفسنجانی و کارگردانی آنان در فتنه 88 را جدای از وی دانسته و ساحت وی را مبرای از آنان می دانند ولی موضگیری جسورانه آیشان در همین دیدار نسبت به مهدی فراری و دختر معرکه گیرش درهتک حرمت عاشورا گویای نقش غیر قابل انکار وی در عملکرد فرزندانش است ، وی در این مورد معترضان به تخلفات فرزندانش را چون منافقان و دشمن دانسته وبه تصریح پایگاه اطلاع رسانی دفترش  :

« ... هاشمی رفسنجانی در پاسخ به سؤالی در خصوص نحوه مواجهه با فضای تهاجم علیه خانواده خود ضمن بر شمردن تاریخچه ای از انواع مختلف این تهاجم ها از ابتدای انقلاب تاکنون به منافقین در ابتدای انقلاب ، دشمنان خارجی در سال های جنگ ، افراطیون راست در دوران ریاست جمهوری ، افراطی های چپ در سال های بعد اشاره کرد و تصریح کرد: این فضا برای من تازگی ندارد و در مورد گروه اخیر هم که اهدافشان برای من مشخص است عملاً شاهدیم حتّی حاضر به تمکین قانون نیز نیستند ونخواهند بود. » 3/12/89

البته  به اقای رفسنجانی باید گفت اگرمنظور از قانون ، تصمیم و تشخیص مصلحتی است که خود ویارانش  آنرا حتّی به قیمت تغییر قانون اساسی بر منتخب مردم تحمیل می کنند مسلماً هیچ کس قانون مدار نیست مگر فرزندان دلبند و فراری ایشان ، به راستی آن کس را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است ؟! اگر فرزند دلبند حضرت ایشان ؛ (مهدی باهوش و نابغه) ، ریگی در کفشش نبود پس چرا وی را سراسیمه راهی بلاد کفر کرده و در جوار دشمنان سنتی ایران اسلامی پناهش داده ؟!

 این تهدید ها اگر به فرض محال هم منجر به اغتشاش شود آیا در رسوایی استکبار در جهان اسلام که یکی پس از دیگری با انقلاب مردمی همپیمانان خود را از دست می دهد ، نمی تواند افکار عمومی را از آن کشور ها به کشور ما جلب کند و دشمنان را از فشار این تحوّل عظیم بکاهد ؟!

با توجه به انتقادات فراوان اعضاء محترم مجلس خبرگان آیا ایشان اینبار برای در رأس خبرگان نشستن با حربه تهدید وارد میدان شده است  ؟ً!

 سخن اخیر محسن رفسنجانی که به عنایت جناب قالیباف بر متروی تهران همچنان سواراست در نبود بودجه و تهدید به تعطیلی مترو گواه فوران همان آتشفشانهای خودساخته خاندان ایشان نیست ؟!

چرا با رفاه مردم و طرح هایی که باید بیست سال پیش اجرا می شد اینگونه مقابله می شود؟!

مگر برخی از یارانه ها و سودهای بانکی بهره ای دارند که برایشان این امر به معضلی تبدیل شده ؟!

در اینجا به دکتر احمدی نژاد می گوییم صبورانه به جهاد خود بپردازد تا که آنان که مروج « ما نمی توانیم » بودند و جنگ را با این شعار تضعیف کردند و  بعد از جنگ نیز کشور را با این شعار به بیراهه کشیدند را بیش از این رسوا کنی و تا متکی به خدا ومتوسل به امام زمان علیه السلام و با مردم همراه هستند ،  ضد مردم ها هر چقدر هم پردْم باشند چون با مردم نیستند به حرمت تقدس انقلاب اسلامی و شهیدان بی نظیر آن راه نجاتی نخواهند داشت .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۴ - ۰۷ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
ایشاال . . دانشگاه آزاد هر چه زودتر ازدست اینها گرفته شود تا منابع مالی انقلاب ستیزی حضرات تعظیل شود .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۴ - ۱۰ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
هاشمي سرنوشتش مثل منتظري. فرقش اينه كه منتظري به واسطه برادر دامادش منحرف شد ولي هاشمي به واسطه پسرش. المال والبنون فتنه. كو گوش شنوا
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۴ - ۱۵ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
خدا لعنتش کند انشاءالله
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها