کد خبر: ۸۶۲۶۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۲۵ مهر ۱۳۹۱
پس از اعلام تشکیل شورای موسوم به «شورای ملی ایران» از سوی ربع پهلوی موجی از اختلاف بین عناصر اپوزسیون و ضدانقلاب ایجاد کرد. در همین راستا سایت صهیونیستی بالاترین یکی از عناصری که عضو این به اصطلاح شورا است را نفوذی جمهوری اسلامی معرفی کرده است.

به گزارش موسسه راهبردی دیده‌بان، پس از اعلام تشکیل «شورای ملی ایران» از سوی ربع‌پهلوی این اقدام وی موجی از اختلاف و دشمنی را بین گروه‌های مختلف اپوزوسیون خصوصاً سلطنت‌طلب‌ها ایجاد کرد.

این شورا که با شعار محوری «به هم بپیوندیم» تشکیل شده بود، باعث بروز اختلافات عمیقی بین ضدانقلاب شد.

بر پایه این خبر طرح این موضوع که ظاهراً از سوی سازمان جاسوسی سیا به ربع‌پهلوی دیکته شده بود، اختلافاتی جدی در میان سلطنت‌طلبان بوجود آورد.

از این رو شبکه رسمی این سازمان جاسوسی سیا یعنی VOA وارد عمل شده و مصاحبه‌ای با ربع‌پهلوی ترتیب داد به طوری که این شبکه به مدت یک ساعت به تریبون سلطنت‌طلب‌ها تبدیل شد!

در همین راستا یکی از کاربران سایت صهیونیستی بالاترین اقدام به افشاگری درباره یکی از اعضای این به اصطلاح شورا کرده است.

این کاربر سایت بالاترین، همایون نادری‌فر که خود را یکی از اعضای اصلی این شورا می‌داند، عامل جمهوری اسلامی معرفی می‌کند.

 همایون نادری‌فر

او در ادامه می‌نویسد: «بسیاری از تحلیلگران معتقدند که رضا [ربع]پهلوی توسط تیم وزارت اطلاعات احاطه شده است و نفوذ وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی در شورای موسوم به شورای ملی‌ از سوی منابع بی‌طرف مورد تأیید و همواره مورد بحث بوده است.»

گفتنی است پیش از این نیز گروهک مرتد جبهه ملی نیز طی اطلاعیه‌ای عضویت شاخه جوانانش در این به اصطلاح شورا را تکذیب کرده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها