کد خبر: ۸۶۳۰۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۲۵ مهر ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال بانوان جوان گفت: ایران همیشه برای صعود از مرحله اول مشکل داشته اما من یقین داریم این‌بار از این مرحله صعود می‌کنیم.

مریم ایراندوست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس پیش از  سفر به اردن ، درباره آمادگی تیم بانوان ایران برای حضور در مسابقات آسیایی، گفت: ایران در این رقابت‌ها با اردن، فلسطین و تاجیکستان همگروه است. اردن یکی از بهترین تیم‌ها است که در گروه ما قرار گرفته و این، کار را در مرحله اول برای ما سخت می‌کند.

وی ادامه داد: از تاجیکستان شناخت نداریم و با توجه به اینکه در اولین دیدار به مصاف این تیم می‌رویم حتی نمی‌توانیم بازیکنانشان را آنالیز کنیم اما ما به تیم خودمان اعتقاد داریم. بازیکنان از همه نظر آمادگی مطلوبی دارند.

سرمربی تیم زیر 19 سال در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید بتوانید از این مرحله صعود کنید، اظهار داشت: فکر نمی‌کنیم، یقین داریم. در طول برگزاری این رقابت‌ها ما تاکنون یک بار صعود کردیم و همیشه در مرحله اول مشکل داشتیم. تمام فکرمان را روی مرحله مقدماتی متمرکز کرده‌ایم؛ کار سختی پیش رو داریم که اگر بتوانیم صعود کنیم در فاصله یک ماهه تا مرحله دوم مسابقات، کفاشیان قول داده تا اردویی را در تایلند برای ما در نظر بگیرد.

ایراندوست با گلایه از اینکه بانوان ایرانی اردوی تدارکاتی نداشته‌اند، عنوان کرد: بازیکنان کاملا آماده‌اند و اگر بازی اول را بدون استرس آغاز کنند دیگر مشکلی نداریم.

وی در پاسخ به این سوال که مریم رحیمی در مسابقات غرب آسیا عنوان بهترین بازیکن را کسب کرده است و آیا می‌تواند در این مسابقات هم به خوبی ظاهر شود، تصریح کرد: رحیمی یک پدیده در فوتبال است. خلاقیت و قوای جسمانی، وی را از دیگر بازیکنان جدا می‌کند. در رده سنی بزرگسالان رحیمی را 6 ماه در اختیار داشتیم اما در رده جوانان وی تنها در یک اردو حاضر بوده است. نگرانی ما این است وی نتواند به هماهنگی برسد.

تیم ملی فوتبال جوانان ایران صبح امروز (سه‌شنبه) برای حضور در رقابت‌های آسیایی راهی اردن شد که در اولین مسابقه پنج‌شنبه به مصاف تاجیکستان برود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها