کد خبر: ۸۶۷۳۹
زمان انتشار: ۱۷:۲۳     ۲۶ مهر ۱۳۹۱
به گزارش « نداي انقلاب » سریال تلويزيوني " دره گرگ‌ها " که فیلم نامه آن حول موضوعات امنیتی و پشت پرده سیاست ترکیه رقم می خورد،در فصل جدید خود و در سکانس‌های مختلف ماموران امنيتي ايران را نمایش می‌دهد که به همراه ماموران الاستخبارات سوریه، با نفوذ درلابی‌های قدرت و سیاست این کشور سعی می کنند، با تحریک کُردها و برخی مافیاهای سیاسی به ناامنی و تنش قومی در ترکیه دست بزنند.

اين سريال تلويزيوني که اکنون دهمین سال پخش خود را پشت می گذارد و یکی از پر بازدید ترین مجموعه های تلویزیونی در ترکیه محسوب می شود، سعی در سیاه نمایی و اغراق در خصوص نقش نيروهاي امنيتي جمهوري اسلامي در تحولات ترکیه را دارد.

گفتني است، در حالی که ایران از سال گذشته موفق شده است، گروهك تروريستي پژاک را به محاق کشانده و امنیت را در غرب کشور تامین نماید، ترکیه در مواجهه با پ.ک.ک موفقيت چنداني نداشته است؛ لذا برخي از رسانه‌هاي تركيه اين ناکامی‌ها را به سیاست‌های ایران نسبت می دهند.

نكته در خور توجه اينكه در فصل های گذشته سریال " دره گرگ‌ها " ایران یکی از دوستان و متحدان ترکیه محسوب می شد و رژيم غاصب اسرائیل از جمله دشمن‌های تركيه بود که از پ.ک.ک حمایت به عمل می آورد.

شايان ذكر است، اخيراً و همزمان با پخش سریال ضد ايراني «سلطان سلیمان» توسط شبكه تركيه‌اي " جم كلاسيك " جمعی از ایرانیان با انتشار پیامی در فیس بوک نسبت به پخش آن انتقاد كردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها