کد خبر: ۸۶۹۹۹
زمان انتشار: ۱۵:۴۵     ۲۸ مهر ۱۳۹۱
نماینده مردم زابل در مجلس پشت پرده جنایات امروز چابهار را کسانی دانست که منافقین را از لیست تروریست‌ها خارج می‌کنند و به آموزش افراد خودفروخته می‌پردازند که محوریتشان نیز آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

سید باقر حسینی نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی در مقابل مسجد امام حسین (ع) چابهار که امروز منجر به شهادت و زخمی شدن دو نفر ار بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج مسجد امام حسین(ع) شد، اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان از استان‌هایی است که شیعه و سنی سال‌ها در کنار یکدیگر زندگی کرده‌اند.

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند با تأکید بر اینکه دشمنان همواره برای ایجاد تفرقه و بهره‌بردن از آن، اقدامات بسیاری را انجام می‌دهند، گفت: این انفجارها هیچ نتیجه‌ای ندارد چراکه مردم استان به خوبی آگاه هستند.

وی با بیان اینکه هیچ مسلمانی چنین اقداماتی را انجام نمی‌دهد، افزود: این اقدامات تروریستی مورد تأیید شیعه و سنی نیست.

حسینی پشت پرده این جنایات را کسانی دانست که منافقین را از لیست تروریست‌ها خارج می‌کنند و به آموزش افراد خودفروخته می‌پردازند تا آنها را مقابل مردم قرار دهند و محوریتشان نیز آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی اقدام تروریستی یک عامل انتحاری که امروز در کنار مصلای نمازجمعه چابهار صورت گرفت، دو تن از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج این مسجد شهید و زخمی شدند.

به گفته شاهدان عینی، فرد انتحاری از سوی مردم و نیروهای بسیجی شناسایی و اقدام به فرار کرده و در فاصله 300 متری مسجد امام حسین (ع) مقابل درمانگاه سیدالشهدا(ع) شهرستان چابهار واقع در خیابان تعاون، خود را منفجر می‌کند.

در پی وقوع این اقدام کور تروریستی، تعدادی از رهگذران و ماموران نیروی انتظامی نیز زخمی شده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها