کد خبر: ۸۷۰۰۵
زمان انتشار: ۱۶:۴۲     ۲۸ مهر ۱۳۹۱
نماینده مردم تهران با بیان اینکه دشمن می‌داند محاصره اقتصادی و تهدید نظامی، آنها را در ایران به اهدافشان نخواهد رساند، گفت: به همین دلیل آنها با انجام عملیات انتحاری در صدد برهم زدن اتحاد در داخل هستند.

دشمنان به خوبی می‌دانند محاصره اقتصادی آنها را به اهدافشان نمی‌رساند به همین سبب به دنبال ایجاد اختلاف در ایران هستند

مهدی کوچکزاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به عملیات انتحاری امروز در چابهار گفت: این اقدام و اقداماتی از این قبیل با هدف دامن زدن به اختلافات داخلی صورت می‌گیرد، دشمنان جمهوری اسلامی نیز علی‌رغم محاصره‌های اقتصادی و تهدید ایران به جنگ می‌دانند که هیچ‌یک از این موارد نمی تواند مقاومت ملت ایران را در هم بشکند و ایجاد اختلافات داخلی تنها راهیست که آنها برای رسیدن به هدفشان درپیش گرفته‌اند.

وی افزود: برای همین در شرایط کنونی، دشمنان محاصره اقتصادی و حمله نظامی را برجسته می‌کنند تا ما را از اتحاد در داخل غافل ساخته و از طریق مزدورانشان و با انجام عملیات انتحاری توسط آنان در میان احزاب و قومیتهای مختلف موجب ایجاد اختلافات در داخل کشور شوند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس اظهار داشت: ایجاد اختلافات داخلی و دامن زدن به آنها به هر ترتیب، مقدمه‌ای برای تلاش آنها در نابودی انقلاب و نظام است و محاصره اقتصادی و حمله نظامی از ابتدای انقلاب بوده و نتیجه‌ای را برای دشمنان جمهوری اسلامی به همراه نداشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها