کد خبر: ۸۷۷۹۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۰۱ آبان ۱۳۹۱
گرانی دلار دولتی سبب شد فدارسیون فوتبال نتواند حقوق سرمربی را بدهد و سبب نارضایتی او شده است.

جام ورزشی؛ در حالی که هنوز شیرینی پیروزی تیم ملی در برابر کره جنوبی زیر زبان همه مانده است، فدراسیون فوتبال با مشکلی روبرو شده که کام کفاشیان و رفقایش را تلخ کرده است. این مشکل، حقوق عقب مانده کارلوس کی‌روش است که باعث ناراحتی سرمربی تیم ملی هم شده.


طبق قرارداد فدراسیون با کی‌روش، فدراسیون موظف است هر سه ماه یک‌بار مقداری از مبلغ قرارداد سرمربی تیم ملی را به دلار به او پرداخت کند. اما امروز که چند روز از موعد پرداخت آخرین قسط می‌گذرد همچنان خبری از پرداخت آن نیست و این موضوع حسابی کی‌روش را ناراحت کرده است.


فدراسیون پیش از این معمولا معادل ریالی مبلغ مورد توافق را تهیه می‌کرد و با تبدیل آن به دلار دولتی 1100تومانی، پول را به حساب کی‌‌روش واریز می‌کرد. این اتفاق این بار هم افتاده و فدراسیون مثل سابق پول مورد نیاز را تهیه کرده است اما گویا به مسئولان فدراسیون اطلاع داده‌اند که دلار دولتی 2500 تومان است و آنها باید معادل این مقدار، ریال تهیه کنند.


به همین سادگی هزینه‌ای بیش از دو برابر سابق به فدراسیون تحمیل شده است. حالا کفاشیان به دنبال راه‌حلی است که بتواند با دلار 1100 تومانی این قسط قرارداد کی روش را هم بپردازد. دیروز در فدراسیون فوتبال جلسه‌ای برای حل این مشکل تشکیل شد که نتیجه خاصی هم نداشت و مسئولان همچنان به دنبال رایزنی برای حل و فصل این مشکل هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها