کد خبر: ۸۷۹۵۶
زمان انتشار: ۰۱:۱۲     ۰۲ آبان ۱۳۹۱
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان پیکره اسلام را نشانه رفته‌اند و انرژی هسته‌ای بهانه‌ای بیهوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام محمد رضا آشتیانی دوشنبه شب در هفتمین همایش خواهران مبلغ که در جامعه مدرسین برگزار شد ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) و مسلم بن عقیل به بیان فضیلت‌های دهه نخست ماه ذیحجه پرداخت.

وی افزود: مسلمانان همواره از صدر اسلام تا کنون مورد آزمایش‌های گوناگونی قرار گرفتند و این آزمایش‌ها تا امروز ادامه یافته است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه آزمایش برخی افراد نسبت به دیگران مشکل‌تر است تصریح کرد: کسانی که مدعی هستند در راه اهل بیت (ع) گام بر می‌دارند در مرحله دشوارتری از این آزمون قرار می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه با مرور زمان شبهات دینی در جامعه بیشتر می‌شود تصریح کرد: به همین دلیل این آزمایش برای کسانی که می‌خواهند حافظ دین باشد نسبت به دیگران مشکل‌تر است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز در معرض امتحان پیچیده‌ای قرار گرفته‌ایم و انسان باید برای پیروزی در این آزمون از جلوه‌های دنیا کناره‌گیری کند.

وی به دلیل این آزمون‌ها و آزمایش‌ها از سوی خداوند اشاره کرد و ابراز داشت: این آزمایش‌ها برای سنجش کسانی است که قصد یاری خداوند را دارند.

حجت الاسلام آشتیانی در بخش دیگری از سخنان خود به فضیلت‌های قرائت سوره کافرون اشاره و بیان کرد: خواندن این سوره از قرآن مساوی قرائت یک سوم قرآن مجید است.

وی به تبیین دلایل قرار دادن فراوانی فضیلت‌ها در این سوره کوچک پرداخت و گفت: تمام مسائل اعتقادی توحید، عدل، نبوت، امامت و... در سوره‌های مکی قرار دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: باید امروز بیش از زمان‌های دیگر بر روی جوانان به صورت اعتقادی کار کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت اعتقاد افزایی جوانان به شیوه سنتی ابراز داشت: وقتی در روح جوانان مسائل اعتقادی تزریق شود در زندگی آینده افرادی مسئولیت پذیر می‌شوند.

حجت الاسلام آشتیانی با اذعان بر اینکه امروز فضای جبهه‌ها متغیر شده است گفت: نبرد در جبهه حق علیه باطل به صورت فیزیکی جای خود را به جبهه‌های فرهنگی و جنگ نرم داده است.

وی اضافه کرد:امروز زنان نیز دوشادوش مردان برای مبارزه با دشمن به میدان آمده‌ و آمادگی خود را برای رزم اعلام کرده‌اند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به ایستادگی ایران در 33 سال اخیر اشاره و عنوان کرد: اگر جمهوری اسلامی یک قدم از موضع خود عقب نشینی کند دشمن برای نابودی کشورمان هجمه گسترده‌ای را آغاز می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مشکل اصلی دشمنان با ایران اسلامی انرژی هسته‌ای نیست تصریح کرد: مشکل دشمنان با کشور ما اسلام است و آنان در تلاشند که با تفرقه‌ افکنی و ایجاد شبهات به دین اسلام ضربه بزنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها