کد خبر: ۸۹۴۹۰
زمان انتشار: ۱۷:۵۹     ۰۸ آبان ۱۳۹۱
قائم مقام حزب موتلفه گفت: ما با آیت‌الله مهدوی کنی دیدارهای انتخاباتی داشته‌ایم و این دیدارها ادامه‌دار است.
به گزارش فارس اسدالله بادامچیان قائم مقام حزب موتلفه ظهر امروز (دوشنبه) با حضور در غرفه خبرگزاری فارس در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات درباره شرایط سیاسی کشور و انتخابات پیش رو اظهار داشت: ما در یک نبرد دیرینه با استکبار جهانی قرار داریم و اکنون به مراحل آخر این نبردها رسیده‌ایم و آنها نتوانسته‌اند ایران را از پیشرفت بازدارند و کشورمان را به خاطر تحریم‌ها فلج کنند.
 
بادامچیان با بیان اینکه این تحریم‌ها در گذشته هم بوده و امروز فقط تشدید شده است تصریح کرد: تحریم‌ها باعث شده که کشور ما استقلال خود را حفظ کند و هیچگاه حاضر به تسلیم و سازش نشود چرا که اگر قرار باشد ما تسلیم شویم آنها فشار را بیشتر می‌کنند لذا ما چاره‌ای جز مقاومت نداریم.
 
قائم مقام حزب موتلفه با اشاره به اینکه تحریم‌ها باید مدیریت شود تا سازندگی سرعت بگیرد گفت: مقاومت و ایستادگی، سازندگی کشور را افزایش می‌دهد.
 
وی در خصوص لزوم ثبات و آرامش سیاسی خاطرنشان کرد: موتلفه به عنوان یک حزب هیچگاه عامل تنش‌زایی در کشور نبوده و همیشه راهکارهای خود را در سه سطح سری، محرمانه و خصوصی مطرح کرده است.
 
* نامه‌نگاری حزب موتلفه با رهبر انقلاب درباره مسائل اقتصادی
 
بادامچیان ادامه داد: موتلفه گاهی با رئیس دولت بحث‌هایی را مطرح می‌کند که مصلحت نیست در سطح جامعه پخش شود و ما همواره در مسائل اقتصادی به رهبر معظم انقلاب و مسئولان نامه نوشته‌ایم.
 
قائم‌مقام حزب موتلفه درباره نامزد این حزب که پیش از این گفته شده بود تمام کاندیداهای دیگر را کنار می‌زند تصریح کرد: موتلفه نامزد یا نامزدهای خود را به جامعتین معرفی می‌کند و یکی از شاخص‌های حزب موتلفه اصلح بودن کاندیداهاست و اگر نامزد موتلفه اصلح باشد تکلیف بقیه نیز مشخص است.
 
وی یادآور شد: اگر به این نتیجه برسیم که گزینه اصلح نداریم و به طور مثال 10 نفر یک نامزد را صالح بدانند ما صالح برتر را انتخاب خواهیم کرد گفت: صالح برتر کسی است که رای بیشتری دارد.
 
بادامچیان با یادآوری سابقه مبارزاتی و انقلابی موتلفه به جوانگرایی در این حزب اشاره و تصریح کرد: جوانگرایی در حزب موتلفه شعاری نیست و ما از سالها قبل این کار را آغاز کرده‌ایم و می‌توان گفت در حال حاضر در بدنه حزب موتلفه 50 درصد افراد زیر 40 سال هستند.
 
قائم مقام حزب موتلفه در خصوص دیدار با آیت‌الله مهدوی کنی گفت: ما با ایشان درباره انتخابات دیدار داشته‌ایم و بعد از این هم دیدار خواهیم داشت.
 
وی همچنین تاکید کرد: ما همچون سالهای گذشته با جامعتین به انتخابات ورود می‌کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها