کد خبر: ۸۹۹۳۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۱۰ آبان ۱۳۹۱
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه نمایندگان و فراکسیون‌ها نباید به مسائل انتخابات و کاندیداها ورود کنند گفت: مجلس در ایجاد آرامش سیاسی نقش و جایگاه بسیار مهمی دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی صبح امروز چهارشنبه با حضور در غرفه خبرگزاری فارس، در خصوص نقش مجلس در ایجاد ثبات و آرامش سیاسی در کشور اظهار داشت: در حال حاضر ما در شرایطی هستیم که نیازمند آرامش، تعامل و وحدتیم و هر رفتاری که باعث تنش سیاسی در جامعه شود مخالف توصیه رهبری است.

نقوی حسینی با بیان اینکه یکی از موضوعات تنش‌زای امروز جامعه بحث انتخابات ریاست جمهوری به دلیل زودرس بودن آن است خاطرنشان کرد: در این شرایط اقتصادی سه قوه باید با همکاری یکدیگر بر حل مسائل اقتصادی تمرکز داشته باشند و مجلس، دولت و احزاب به مسائل انتخاباتی ورود نداشته باشند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به اهمیت نقش مجلس و ایجاد آرامش سیاسی به دلیل جایگاه سیاسی این قوه تاکید کرد: فراکسیون‌ها و نمایندگان نباید به مسائل انتخاباتی و بحث کاندیداها ورود کنند.

وی در ادامه این گفت‌وگو درباره نقض آتش بس سوریه از سوی گروه‌های تروریستی اظهار داشت: اولین آزمون آتش بس در سوریه موفقیت آمیز بود چرا که تاکنون این موضوع آزمایش نشد بود اما همین آتش بس نیم بند نیز خوب بود.

نقوی حسینی با بیان اینکه این شرایط بستر را برای ایجاد آرامش و حل بحران فراهم می‌کند، افزود: متاسفانه کشورهای غربی و اروپایی و صهیونیست‌ها بر اساس فشارهای سیاسی اجازه نمی‌دهند گروه‌های معارض پای میز مذاکره بنشیند در حالی اگر مداخله آنها نباشد زمینه زیادی برای آتش بس فراهم است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها