کد خبر: ۹۰۸۷۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۲۳ آبان ۱۳۹۱
سوژه های خبری پایگاه ۵۹۸ از گوشه و کنار کشور:
پایگاه 598 در نظر دارد که با انتشار اخبار از سوژه های خبری رسیده با این پایگاه از گوشه و کنار کشورمان، هر هفته بسته ی خبری را برای اطلاع بیشتر خوانندگان از اخبار کشور منتشر نماید. خبرنگار ما در این هفته به روایت سوژه هایی از آخرین تحرکات جریان ها، معضلات فرهنگی و بررسی مسائل اجتماعی و سیاسی روز کشور پرداخته است.
پایگاه 598 در نظر دارد که با انتشار اخبار از سوژه های خبری رسیده با این پایگاه از گوشه و کنار کشورمان، هر هفته بسته ی خبری را برای اطلاع بیشتر خوانندگان از اخبار کشور منتشر نماید. خبرنگار ما این هفته با پیگیری اخبار رسیده این چنین روایت نمود:



*با خبر شدیم که پس از دستگیری مهدی خزعلی که اخیراً با راه اندازی تیمی با نام جبهه آزادی به دنبال تداوم راه فتنه گران سال 88 بود جمعی از باقی مانده این گروه با تهیه بیانیه ای در اعتراض با بازداشت مهدی خزعلی و همراهانش به دنبال گرفتن امضا از بزرگان اصلاحات بوده که به عنوان نمونه محمد خاتمی با امتناع از امضای این بیانیه حمایت از فعالیت های اخیر جبهه آزادی را موجب سرخوردگی بیشتر اصلاحات دانسته است.

* به دنبال ادعای تامل برانگیر روزنامه ترکیه ای در خصوص ابزار تاسف احمدی نژاد از حمایت ایران از سوریه در دیدار غیر رسمی با اردوغان! خبرنگار پایگاه 598 در گفتگو با یکی از همراهان رئیس جمهوری ایران در این دیدار ضمن تکذیب این خبر، انتشار اخبار جهت دار علیه دکتر احمدی نژاد را از دسیسه های روزنامه ملیت ترکیه ای برای برهم زدن روابط ایران و سوریه دانست.

* روزهای گذشته در نشستی که در یکی از استان های جنوبی کشور برگزار گردید و قرار بود چهره مطرح کاندیداهای ریاست جمهوری در آن به سخنرانی بپردازد با دعوت مجری از این کاندیدا جمع قابل توجهی از حاضرین در همایش به نشان اعتراض از این جلسه خارج شدند.

* ساختمان یکی از مراکز علمی کاربردی تبریز در اقدامی عجیب جهت درآمد زایی آن اداره به تالار عقد و عروسی تبدیل گردیده است. این در حالی است که در برخی از مراسمات همزمان با حضور دانشجویان در این دانشگاه ماشین عروس و میهمانان آن در محیط دانشگاه حضور دارند.

* یکی از همکاران قدیمی گروه گوگوش که در سال های گذشته به نوازندگی در آن گروه مشغول بوده اخیرا با حضور در یکی از گروه های موسیقی تهران با دریافت مجوز از دفتر موسیقی وزارت ارشاد به برگزاری کنسرت با یک گروه موسیقی در تهران مشغول می باشد. لازم به ذکر است که این نوازنده پیش تر نیز با شبکه ماهواره ای "من و تو" همکاری هایی داشته است.


* همزمان با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری کشورمان، حزب خلق چین به عنوان موثر ترین حزب سیاسی در چین جهت تداوم همکاری های تجاری و سیاسی کشورش با ایران نامه نگاری هایی را با حزب موتلفه ایران انجام داده است. در این نامه نگاری ها دعوت هایی از حزب موتلفه برای سفر به چین شده است.


* به دنبال انتشار خبر ورود هماهنگ جامعتین در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 با خبر شدیم که جامعه مدرسین حوزه های علمیه قم قصد برگزاری جلسه و ورود هماهنگ جامعتین در این انتخابات را نخواهد داشت.


* مطلع شدیم که به علت کاهش و بعضا قطع بودجه های فرهنگی برخی از نهادهای مسئول در اعزام مبلغ، محرم امسال بسیاری از شهرستان های کشور با کمبود مبلغ در دهه اول محرم الحرام رو برو گردیده اند.


مخاطبین گرانقدر می توانند اخبار شهر و استان محل زندگی خود را برای درج در بخش سوژه های خبری پایگاه 598 به آدرس ایمیل  info@598.ir  ارسال نمایند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها