کد خبر: ۹۰۸۸۲
زمان انتشار: ۱۷:۳۹     ۱۵ آبان ۱۳۹۱

احمد امیرآبادی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، در خصوص اعلام وصول شدن طرح سئوال از رئیس جمهور، اظهار کرد: با توجه به فرمایش‌های مقام معظم رهبری اصرار بر طرح سئوال از رئیس جمهور به مصلحت نبود.

وی با تاکید بر اینکه طبق آیین‌نامه مجلس شورای اسلامی سئوال از رئیس جمهور حق نمایندگان است، تصریح کرد: با توجه به اینکه پاسخ رئیس جمهور در مجلس مشکل مردم را حل نخواهد کرد، بهتر است نمایندگان سئوالات خود را از راه‌های دیگری پیگیری کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع تشکیک تعداد امضاهای نمایندگان در طرح سئوال از رئیس جمهور، اظهار کرد: هیئت رئیسه مجلس با توجه به صحبت‌هایی که مبنی بر تشکیک تعداد امضاهای نمایندگان وجود داشت بهتر بود این طرح را در پایان جلسه بررسی می‌کرد.

امیرآبادی فراهانی اقدام برخی نمایندگان برای خروج از صحن مجلس را نامناسب خواند و تصریح کرد: با توجه به اینکه از سوی دشمنان زیر فشار هستیم، بهتر است وحدت درون کشور را تقویت کنیم.

وی با اشاره به نامه‌هایی که از سوی سران قوا به مقام معظم رهبری ارسال شد، خاطرنشان کرد: سران قوا به نامه‌های خود باید التزام عملی داشته باشند و وحدت جامعه را تقویت کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص تهیه طرحی مبنی بر استیضاح هیئت رئیسه مجلس اظهار کرد: تمام مسئولان و نمایندگان در هر بخشی که فعالیت می‌کنند بهتر است وحدت کشور را در این شرایط حساس خدشه‌دار نکنند.

امیرآبادی فراهانی بر ضرورت تعامل و هم فکری سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه تاکید و تصریح کرد: مشکلات و نکاتی که مورد اختلاف است باید در جلسات سه قوه یا با حضور نمایندگان قوا مطرح شود تا اختلافات به میان مردم کشیده نشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها