کد خبر: ۹۱۱۷۶
زمان انتشار: ۱۸:۱۴     ۱۶ آبان ۱۳۹۱
کسانی که منتظر کاهش قیمت بودند برای خرید ارز و سکه اقدام کردند و این موجب افزایش تقاضای ارز و سکه شد.
محمد کشتی‌آرای با اشاره به افزایش قیمت سکه در بازار تهران، رشد نرخ دلار را عامل اصلی گران شدن سکه نسبت به روز گذشته دانست.

محمد کشتی آرای در گفت و گو با فارس، گفت: روز گذشته قیمت طلا کاهش یافت و به حدی رسید و کمترین قیمت نسبت به چند هفته اخیر بود.در حالی که قیمت جهانی طلا تغییری نداشت، کسانی که منتظر کاهش قیمت بودند برای خرید ارز و سکه اقدام کردند و این موجب افزایش تقاضای ارز و سکه شد.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر‌ ادامه داد: به دلیل افزایش تقاضای ارز و سکه تعادل بین عرضه و تقاضا از بین رفت و متقاضی خرید به شدت افزایش یافت در حالی که اتفاق خاصی در این بخش رخ نداده است.

وی با اشاره به افزایش قیمت سکه در بازار گفت: امروز قیمت سکه با 130 هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به یک میلیون و 270 هزار تومان رسیده است که تنها عامل آن افزایش قیمت دلار در بازار نسبت به روز گذشته بوده زیرا قیمت اونس تغییری نداشته است.

امروز در بازار تهران، قیمت سکه طرح قدیم یک میلیون و 250 هزار تومان، طرح جدید یک میلیون و 270 هزار تومان، نیم سکه 630 هزار تومان، ربع سکه 320 هزار تومان، سکه یک گرمی 185 هزار تومان، یک گرم طلای 18 عیار 127 هزار تومان و اونس 1689 دلار در بازار‌های جهانی قیمت‌گذاری شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها