کد خبر: ۹۱۵۸۰
زمان انتشار: ۲۰:۵۰     ۱۷ آبان ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای تماشای رقابت تیم کشتی این باشگاه به جویبار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم کشتی پرسپولیس اردوی خود را در جویبار برپا کرده و در اولین رقابت خود برابر تیم ثامن‌الحجج سبزوار مدافع عنوان قهرمانی، حساس‌ترین رقابت هفته اول را برگزار خواهد کرد.

این رقابت پخش مستقیم خواهد شد و نظر به اهمیت آن، محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قصد دارد عازم جویبار شود تا ضمن دیدار با ورزش‌دوستان و طرفداران پرسپولیس و تیم کشتی جویبار، این رقابت ها را از نزدیک نظاره کند.

تیم کشتی پرسپولیس جویبار را غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی، رضا یزدانی به عنوان مدیر فنی، مهدی حاجی‌زاده به عنوان سرپرست، ابراهیم مهربان، سیدمراد محمدی، سعید نیستانی و حسین نقیبی به عنوان مربی همراهی می کنند. کادر فنی تقریبا ترکیب کشتی گیران را کامل کرده و از یکی ـ دو جابجایی در آینده خبر داده است.

بنابر اعلام غلامرضا محمدی سرمربی تیم، سردار جعفری و عارف محمدزاده در وزن 55 کیلوگرم، سعید احمدی، بهنام احسان پور و سیداحمد محمدی در وزن 60 کیلوگرم، مسعود کمربند در وزن 66 کیلوگرم، مصطفی حسین خانی، حسن طهماسبی و مرتضی رضایی در وزن 74 کیلو گرم، علیرضا گودرزی و جمال میرزایی در وزن 84 کیلو گرم، عباس طحان و اباذر اسماعیلی در وزن 96 کیلو گرم و کمیل قاسمی(نفر سوم المپیک) و احمد رسولی در وزن 120 کیلوگرم انتخاب شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها